۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۰:۲۱

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی:

مسجد مهمترین پایگاه اسلام و فرهنگ اسلامی است

مسجد مهمترین پایگاه اسلام و فرهنگ اسلامی است

بیرجند-مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی با بیان اینکه مسجد آمیختگی دین و دنیا، فرد و جامعه است، گفت:مسجد مهمترین پایگاه اسلام و فرهنگ اسلامی است.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام احمد ملایی صبح دوشنبه در همایش مسجد طراز انقلاب اسلامی اظهار داشت: مسجد مهمترین پایگاه اسلام و فرهنگ اسلامی است.

وی با بیان اینکه مسجد آمیختگی دین و دنیا، فرد و جامعه است، بیان کرد: مسجدی که بتواند هم به فرد بپردازد و هم به دین اجتماع حساس باشد مسجد طراز انقلاب اسلامی است.

مدیر مرکز رسیدگی به امور مساجد خراسان جنوبی ادامه داد: از دیگر ویژگی های مسجد طراز انقلاب اسلامی این است که کانونی برای مسائل اجتماعی، سیاسی، اخروی و دنیوی باشد.
ملایی با اشاره به برگزاری سلسله همایش های مسجد طراز انقلاب اسلامی در استان، بیان داشت: این همایش ها تجدید میثاقی با ولایت است.

وی با بیان اینکه دور نخست این همایش ها تاکنون در همه شهرستان ها برگزار شده است، عنوان داشت: دور دوم آن نیز از دی ماه آغاز شده و تاکنون سه هزار و ۵۰۰ نفر در آن شرکت کرده اند.
مسئول بنیاد غدیر خراسان جنوبی نیز در این همایش اظهار داشت: در شرایط حاضر باید همه بصیر و آگاه باشیم.

حجت الاسلام نبئی با بیان اینکه امام و مقام معظم رهبری انقلابی بودند، بیان داشت: انقلاب اسلامی ایرانی برگرفته از قیام امام حسین(ع) بود و شعار قیام امام نیز هیهات من الذله بود.

وی با تأکید بر اینکه رمز پیروزی ما در پیروی از ولایت است، افزود: مردم بدانید کدخدا راه بجای نمی برد آن چیزی که امان را امام کرد ترس از خدا بود اگر راه امام را ادامه دهیم پیروز می شویم.

وی ادامه داد: مسئولان باید بدانند مردم انقلابی هستند و از مسئولان انتظار دارند که انقلابی باشند.

کد خبر 3898392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha