۱۸ بهمن ۱۳۹۵، ۱۹:۲۰

۷ کشته و زخمی، نتیجه یکشنبه شب خونین در آمریکا

۷ کشته و زخمی، نتیجه یکشنبه شب خونین در آمریکا

مقام های پلیس ایالت های مختلف آمریکا از کشته و زخمی شدن دستکم ۷ تن از شهروندان این کشور بر اثر تیراندازی طی شب گذشته خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از دی ان ای اینفو، تیراندازی در شهر گارفیلد ریج واقع در شیکاگوی آمریکا منجر به کشته شدن یک مرد ۲۷ ساله و زخمی شدن زنی ۲۹ ساله شد.

این تیراندازی که در ساعت ۹:۳۰ شامگاه یکشنبه شب در آمریکا به وقوع پیوست، بر اثر درگیری چند تن از شهروندان این شهر رخ داد که اصابت گلوله به شانه جوان ۲۷ ساله منجر به کشته شدن وی در محل وقوع حادثه شده است.

زن مورد هدف قرار گرفته نیز از ناحیه شانه راست و پست هدف گلوله قرار گرفته که با رسیدن پلیس به محل حادثه به بیمارستان منتقل شده است.

این در حالیست که مقام های پلیس شهر یازو واقع در ایالت میسی سیپی از کشته شدن ۴ تن از شهروندان این شهر بر اثر درگیری در یک کلوپ شبانه در این شهر خبر داد. گفته می شود دو تن از کشته شدگان، در همان محل وقوع حادثه جان خود را از دست داده و دو تن دیگر نیز در راه انتقال به بیمارستان جان باختند.

خبرگزاری ای بی سی نیوز هم از دستگیری یک زن ۲۷ ساله در ایالت ویرجینیا به جرم کشتن فرزند ۶ ساله خود به وسیله اسلحه خبر داد.

کد خبر 3899182

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha