۲۳ بهمن ۱۳۹۵، ۱۴:۲۴

سفیر روسیه در فرانسه؛

شمار انجمنهای طرفدار توقف تحریم روسیه در پاریس رو به افزایش است

شمار انجمنهای طرفدار توقف تحریم روسیه در پاریس رو به افزایش است

سفیر روسیه در پاریس از افزایش انجمن های مختلف در فرانسه برای توقف تحریمهای ضد مسکو در این کشور خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از اینترفکس، «الکساندر اورلوف» سفیر روسیه در پاریس گفت: تعداد انجمن های طرفدار توقف تحریمهای ضد مسکو در فرانسه رو به افزایش است.

وی در مصاحبه با اینترفکس افزود: در صورت تصمیم واشنگتن برای توقف تحریمهای اعمال شده از جانب این کشور علیه مسکو، ادامه روند اعمال تحریمهای ضد مسکو برای اتحادیه اروپا مشکل خواهد بود.

اورلوف در ادامه گفت: در واقع، با برداشته شدن تحریمها علیه روسیه، شرایط بین المللی حاکم نیز متحول خواهد شد، علی الخصوص اگر تحریمهای ضد روسی ایالات متحده آمریکا متوقف شود، به دلیل آنکه در کشورهای اتحادیه اروپا و به طور ویژه فرانسه، جنبش طرفداری از توقف تحریمها رو به فزونی نهاده، دیگر ادامه دادن این تحریمها برای این اتحادیه، سخت خواهد بود.

سفیر مسکو در پاریس در ادامه با اشاره به این مطلب که کشور فرانسه برخلاف  سیاست های مهم این کشور قربانی سیاست اعمال تحریم علیه روسیه شده است، گفت: در حال حاضر شمار انجمن هایی از سیاستمداران، تجار و مردم که در این کشور از موضوع توقف تحریم علیه روسیه حمایت می کنند، رو به فزونی است.

اورلوف با یادآوری این مطلب که اعمال تحریم فرانسه علیه روسیه از اهم تدابیر این کشور نبوده است، گفت: در این مورد، تصمیم مذکور (اعمال تحریم علیه روسیه) توسط اعضای حاضر در اتحادیه اروپا و به صورت جمعی در بروکسل اتخاذ شده است.

کد خبر 3903921

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha