۲۵ بهمن ۱۳۹۵، ۱۳:۳۶

امام جمعه بوشهر:

حرکات رئیس‌جمهور تازه به‌دوران رسیده آمریکا آغازسقوط این کشور است

حرکات رئیس‌جمهور تازه به‌دوران رسیده آمریکا آغازسقوط این کشور است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: آمریکا دچار بحران جدی و درونی شده و حرکت غیرمترقیانه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا، آغاز سقوط آمریکاست.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری ظهر دوشنبه در آیین رونمایی از دو کتاب انقلاب اسلامی در بوشهر به روایت ساواک با تبریکدهه فجر و تسلیت ایام فاطمیه اظهار داشت: یکی از مهم‌ترین پدیده‌های عالم وجود، ضبط اعمال و نیات است، منظومه نظام خلقت بر ضبط اسناد است و انسان تمام زندگی خود را در یک هندسه کتاب می‌بیند.

وی افزود: تاریخ نگاری در عرصه فلسفه علم دارای دو ویژگی مهم است اول شناخت و عرفان به حقایق گذشته و دوم عبرت گیری از حوادث گذشته.

امام جمعه بوشهر تصریح کرد: مطالعات تاریخی دو اثر علمی و معرفتی دارد اول اینکه حوادث گذشته را می شناسد و دوم از آن حوادث قواعد جدید را کشف می کند.

صفایی بوشهری یادآور شد: انقلاب اسلامی یک حادثه محدود جغرافیایی نیست بلکه حادثه ای است که در راستای تحولات الهی برای کرامت و آزادی انسانی و تمدن اسلامی شکل گرفت.

وی ادامه داد: انقلاب اسلامی ایران هر روز مقتدرتر و مقبول تر شده و در شناخت نظام بین الملل هر روز موفقتر عمل می کند.

امام جمعه بوشهر به تحرکات اخیر آمریکا اشاره کرد و گفت: در تاریخ هرگاه در یک نظام حرکت غیرمترقبانه افتاد، آن نظام دچار سرنگونی می شود و اکنون آمریکا دچار این حادثه شده است.

صفایی بوشهری تاکید کرد: آمریکا دچار بحران جدی و درونی شده و حرکت غیرمترقیانه رئیس جمهور تازه به دوران رسیده آمریکا، آغاز سقوط آمریکاست.

کد خبر 3906060

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha