۲۶ بهمن ۱۳۹۵، ۱۱:۰۵

برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی گونه های خلیج فارس

برگزاری مسابقه نقاشی و مقاله نویسی گونه های خلیج فارس

راپمی به مناسبت روز محیط زیست مسابقه بزرگ نقاشی و مقاله نویسی دانش آموزی با موضوع حفاظت از گونه های در معرض تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار می کند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه اطلاع رسانی سازمان حفاظت محیط زیست، سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست خلیج فارس و دریای عمان (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست منطقه، مسابقه بزرگ نقاشی و مقاله نویسی دانش آموزی با موضوع حفاظت از گونه های در معرض تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان برگزار می کند.

سازمان منطقه ای حفاظت از محیط زیست دریائی (راپمی) به مناسبت روز محیط زیست منطقه (۲۴ آوریل ۲۰۱۷ برابر با  ۴ اردیبهشت ۱۳۹۶) اقدام به برگزاری مسابقه نقاشی، مقاله نویسی، فیلم، عکس و پاورپوینت با موضوع حفاظت از گونه های در معرض تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان کرده است.

دانش آموزان ۸ تا ۱۸ سال در مسابقه نقاشی و دانش آموزان ۱۳ تا ۱۸ ساله در مسابقه مقاله نویسی و همچنین  عموم مردم، دانشجویان، اعضای تشکل های مردم نهاد و غواصان می توانند در مسابقه فیلم و عکس (با تکنیک چاپ Photogravure) پاورپوینت شرکت کنند.

نقاشی ها و مقالات باید منحصرا" در ارتباط با حفاظت از گونه های در معرض تهدید در منطقه خلیج فارس و دریای عمان تهیه و متن مقالات به همراه تصاویر مربوط به آنها اعم از عکس یا نقاشی حداکثر در ۵ صفحه کاغذ A۴ تهیه شود. نقاشی ها باید در کاغذ A۳ و با ماژیک،آبرنگ یا مداد شمعی یا ترکیبی از اینها تهیه شوند و نقاشی هایی که با مداد رنگی کشیده شده باشند، قابل قبول نیستند. همچنین مقاله و یا نقاشی های گروهی قابل قبول نیست.

مقالات و نقاشی های ارسالی پس از جمع آوری به دفترمنطقه ای راپمی ارسال و آن دفتر اقدام به داوری و معرفی بهترین آثار می‌کند.

آثار برگزیده مسابقه نقاشی در مراسم جشن روز محیط زیست منطقه در نمایشگاهی ارائه خواهد شد. علاقمندان آثار خود را حداکثر تا   ۲۰اسفند ۱۳۹۶ به نشانی بزرگراه شهید حکیم، پارک طبیعت پردیسان، سازمان حفاظت محیط زیست، معاونت محیط زیست دریایی ارسال کنند.

گونه های در معرض تهدید در خلیج فارس و دریای عمان شامل لاک پشت های دریایی، گاوهای دریایی، فلامینگو، نهنگ گوژپشت و کولی کر(Whale shark) است.

کد خبر 3906841

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha