۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۱۴

اخبار پلیس/

کشف ۵۱ هزار قلم داروی قاچاق در عملیات ضربتی پلیس کرمانشاه

کشف ۵۱ هزار قلم داروی قاچاق در عملیات ضربتی پلیس کرمانشاه

کرمانشاه- فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از کشف ۵۱ هزار قلم داروی قاچاق در عملیات ضربتی پلیس خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار داشت: روز گذشته اکیپی از ماموران کلانتری ترمینال شهید کاویانی حین گشت زنی به رفتار غیر عادی راننده یک دستگاه سواری پیکان مشکوک و به خودرو نزدیک شدند.

وی تصریح کرد: راننده قصد تخلیه تعدادی کارتن از خودرو خود در ترمینال را داشت که به محض مشاهده مأموران اقدام به فرار کرد اما با سرعت عمل ماموران،   دستگیر شد.

این مقام انتظامی با بیان اینکه ماموران در بررسی خودروی متهم موفق به کشف ۵۱ هزار قلم انواع داروی قاچاق شدند، گفت: متهم پس از تشکیل پرونده جهت اعمال قانون به دادسرا تحویل داده شد.

۸ سارق با ۴۷ مورد سرقت دستگیر شدند

رئیس پلیس آگاهی استان از کشف ۴۷ مورد سرقت، دستگیری هشت سارق و سه نفر مالخر در نتیجه اجرای طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سبک خبر داد.

سرهنگ "محمدرضا امیری" در تشریح این خبر بیان داشت: طرح عملیاتی مبارزه با سرقت وسایل نقلیه سبک در قالب طرح استانی با تدوین دستورالعمل مربوطه و تعیین وظایف هریک از یگان های اجرایی و ابلاغ قبلی به آنان، به مدت سه روز در سطح انتظامی استان کرمانشاه به مرحله اجرا درآمد.

وی افزود: در این راستا با استفاده از توان عملیاتی پلیس آگاهی و سایر یگان های انتظامی، اجرای طرح مذکور منجر به کشف ۲۴ دستگاه خودروی مسروقه، سه دستگاه موتورسیکلت مسروقه، توقیف دو دستگاه خودروی دارای دستور توقیف، دستگیری چهار نفر سارق خودرو، دستگیری سه نفر سارق وسایل خودرو و سه نفر مالخر شد.

سرهنگ امیری گفت: کشف ۱۸ مورد سرقت داخل خودرو و دستگیری یک نفر سارق در زمینه سایر سرقت ها از دیگر نتایج اجرای این طرح بود.

رئیس پلیس آگاهی استان کرمانشاه در پایان به مردم توصیه کرد: از پارک اتومبیل در نقاط خلوت و کم نور خودداری و حتی الامکان خودرو را در پارکینگ پارک کنید، همچنین هنگام ترک اتومبیل شیشه های آن را کاملاً بسته و تمامی درب های آن را قفل کنید.

پلمپ ۲۰ مکان و پاتوق استعمال مواد مخدر در کرمانشاه

فرمانده انتظامی شهرستان از پلمپ ۲۰ مکان و پاتوق استعمال مواد مخدر در روز گذشته خبر داد و گفت: ۱۶ نفر معتاد و مجرم نیز در این زمینه دستگیر شدند.

سرهنگ "رضا شیرزادی" اظهار کرد: در پی اظهار نارضایتی همشهریان مبنی بر وجود پاتوق های استعمال مواد مخدر در یکی از محلات حاشیه شهر کرمانشاه، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس این شهرستان قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اکیپی ویژه از پلیس های تخصصی برای شناسایی این اماکن وارد عمل شده و با کار اطلاعاتی و تحقیقات نامحسوس موفق به شناسایی و مستند سازی تعداد ۲۰ مکان و پاتوق معتادان و مجرمان سابقه دار شدند.

این مقام انتظامی در ادامه گفت: پس از هماهنگی با مقام قضائی طی عملیاتی ضربتی، اکیپ هایی از یگان فوریت های پلیسی ۱۱۰، کلانتری ۱۶ سعدی، پلیس های تخصصی و کارکنان ستادی محل موردنظر را محاصره کردند و از این پاتوق ها ۱۶ تن معتاد و مجرم دستگیر و ۲۰ مکان و پاتوق استعمال مواد مخدر نیز پلمپ شد.

سرهنگ شیرزادی افزود: این اماکن به پاتوقی برای سارقان و مجرمان سابقه دار و همچنین محلی برای استعمال گروهی مواد مخدر تبدیل شده بود که در مرحله اول این طرح تعداد ۲۰ مکان پاکسازی شد و این کار تا پاکسازی کامل محلات جرم خیز و آلوده حاشیه شهر کرمانشاه ادامه خواهد داشت.

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه در پایان با اشاره به خرسندی و رضایتمندی مردم از اجرای این طرح، بیان داشت: معتادان دستگیر شده جهت بازگشت به زندگی سالم تحویل کمپ ترک اعتیاد شدند.

طرح استقرار پاس پیاده در سطح معابر منجر به دستگیری ۲۸ سارق شد

فرمانده انتظامی شهرستان کرمانشاه از اجرای طرح استقرار تیم های پاس پیاده در سطح معابر و اماکن عمومی شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سرهنگ"رضا شیرزادی" در تشریح این خبر گفت: به منظور افزایش احساس امنیت و پیشگیری از وقوع جرایم به ویژه سرقت، پلیس این شهرستان با تجزیه و تحلیل زمان و مکان وقوع جرایم نسبت به تشکیل و اعزام تیم های موتور سوار و پاس پیاده به صورت آشکار و پنهان در سطح معابر، اماکن عمومی و محلات پر تردد سطح شهر کرمانشاه اقدام کرد.

وی در ادامه تصریح کرد: این طرح توسط کارشناسان انتظامی این شهرستان با به کارگیری کارکنان ستادی جمع بندی و به سرعت به اجرا گذاشته شد تا از اصل غافلگیری برای مجرمان و مخلان نظم عمومی استفاده شود.

این مقام انتظامی خاطرنشان کرد: طی ۲۴ ساعت ابتدایی اجرای این طرح، پلیس این شهرستان موفق شد ۲۸ سارق را دستگیر و ۵۹ مورد انواع سرقت را کشف کند.

سرهنگ شیرزادی ضمن تقدیر از همکاری خوب شهروندان، عنوان کرد: این طرح با توجه به ایام پایانی سال با تمام توان ادامه خواهد داشت و مجرمان بدانند که پلیس قاطعانه و با تمام قدرت با هر گونه هنجار شکنی و اعمال خلاف قانون سخت برخورد خواهد کرد.

کد خبر 3911502

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha