۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۴:۰۰

استاندار قزوین:

ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه بخش کشاورزی استفاده شود

ظرفیت شرکت های دانش بنیان در توسعه بخش کشاورزی استفاده شود

قزوین- استاندار قزوین گفت: شرکت های دانش بنیان ظرفیت بسیار خوبی برای کمک به توسعه بخش کشاورزی دارند که باید مورد استفاده قرار گیرد.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی در نشست ستاد اقتصاد مقاومتی استان قزوین که در استانداری برگزار شد اظهارداشت: استفاده از ظرفیت و توان شرکت های دانش بنیان به رونق اقتصاد استان کمک می کند.

استاندار قزوین اضافه کرد:بایدساز وکاری اتخاذ شود تا یافته های علمی پژوهشگران در شرکت های دانش بنیان در کمترین زمان عملیاتی شده و وارد بخش های تولیدی از جمله کشاورزی شود.

همتی گفت: در بخش مرکز تحقیقات کشاورزی می توانیم راهکارهایی را پیاده کنیم تا همه فعالیت های پژوهشی انجام شده به کشاورزان معرفی شود تا یافته های علمی این بخش در اجرا نیز مورد استفاده قرار گیرد.

وی تصریح کرد: کشاورزی استان باید از روش های سنتی خارج شده و با سرعت بیشتری به سمت دانش بنیان شدن پیش برود.

همتی یادآورشد: قزوین این ظرفیت را دارد که در تولید پایه های گیاهی و نهال های مادر به صورت دانش بنیان در جایگاه نخست کشور قرار گیردلذا بر این اساس سازمان جهاد کشاورزی و سایر دستگاه های اجرایی لازم است در تقویت شرکت های دانش بنیان و ورود بیشتر به حوزه کشاورزی تلاش کنند.

استاندار قزوین اضافه کرد: شرکت های دانش بنیان در راستای استقلال کشور حرکت می کنند و مدیران مربوط هم وظیفه دارند برای حل مشکلات این شرکت ها با جدیت بیشتری تلاش کنند.

همتی گفت: در جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی حل مسائل و مشکلات شرکت های دانش بنیان باید دراولویت قرار گیرد و ارائه تسهیلات مورد نیاز آنها پیگیری شود.

کد خبر 3912563

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha