۳ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۰۹

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران خبر داد:

آزادسازی ۲۵ کیلومتر از نوار ساحلی مازندران

آزادسازی ۲۵ کیلومتر از نوار ساحلی مازندران

عباس آباد - مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران از آزادسازی ۲۵ کیلومتر از حریم ۶۰ متری نوار ساحلی دریا تاکنون در استان خبر داد.

سیاوش رضوانی در گفتگو با خبرنگار مهر در حاشیه آزادسزای هزار و ۴۰۰ کیلومتر از نوار ساحلی حریم ۶۰ متری دریا محدوده سازمان و بنادر دریانوردی در کلارآباد اظهار داشت: تاکنون ۲۵ کیلومتر از مجموع نوار ساحلی استان از رامسر تا فرح آباد آزادسازی شده است.

وی با اشاره به آزادسازی هزار و ۴۰۰ متر مربع از حریم ۶۰ متر ساحلی محدوده سازمان و بنادر و دریانوردی در مجتمع آموزشی کلارآباد اظهار داشت: در راستای اجرای مدیریت یکپارچه سواحل آزاد سازی، طرح آزادسازی حریم نوار ساحلی انجام شد تا مردم به سهولت از دریا بهره گیرند.

رضوانی یادآور شد: مجوز لازم برای آزادسازی نوار ساحلی محدوده سازمان بنادر از شورای عالی بنادر اخذ شد و امروز این طرح به اجرا درآمد.

مدیرکل بنادر و دریانوردی مازندران اظهار امیدواری کرد تا بخش های دولتی و خصوصی داوطلبانه نسبت به آزادسازی حریم نوار ساحلی تحت تصرف اقدام داشته باشند.

وی با بیان اینکه تاکنون حدود۵۴ پرونده توسط ما و منابع طبیعی عملیاتی و آزادسازی و کارهای حقوقی انجام شد و ۹۵ پرونده در دست اقدام داریم گفت: در مجموع ۲۵۴ پرونده تاکنون تشکیل شده است.

رضوانی افزود: خوشبختانه در حال حاضر برابر آزادسازی نوار ساحلی ۶۰ متری مقاومت چندانی وجود ندارد و این طرح به یک فرهنگ در حال تبدیل شدن است.

مازندران بیش از ۴۸۰ کیلومتر نوار ساحلی دارد.

کد خبر 3913967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha