۶ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۳۲

ورزشکار خارگی به تیم ملی بزرگسالان هندبال دعوت شد

ورزشکار خارگی به تیم ملی بزرگسالان هندبال دعوت شد

بوشهر - کادر فنی تیم ملی هندبال ایران ۳۰ بازیکن را به اولین اردوی این تیم فراخواند و وحید عرب‌زاده به‌عنوان یکی از جوانترین بازیکنان از جزیره خارگ به اردوی تیم ملی بزرگسالان دعوت شده است.

جمشید شیخ‌زاده رئیس هئیت هندبال خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر گفت: اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال جمهوری اسلامی ایران از تاریخ ششم اسفندماه جاری در اصفهان زیر نظر افتخاری مربی تیم آغاز خواهد شد که وحید عرب‌زاده جوان خارگی به‌عنوان نماینده این جزیره در در اردو حضور خواهد داشت.

وی افزود: عرب‌زاده جزو بهترین بازیکنان آسیا در رشته هندبال ساحلی بوده است که در سال ۲۰۱۵ در عمان به‌عنوان یکی از فنی‌ترین بازیکنان از سوی کمیته فنی کنفدراسیون آسیا انتخاب شد که این موضوع یک افتخار بزرگ برای جزیره خارگ و استان بوشهر است.

شیخ‌زاده ادامه داد: این هندبالیست تجربه حضور در مسابقات آسیایی بحرین، مسابقات اروپا، آسیا، کرواسی و چندین تورنمنت بین المللی را در کارنامه خود دارد.

به گزارش خبرنگار مهر، اولین اردوی تدارکاتی تیم ملی هندبال ساحلی  جمهوری اسلامی ایران برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا در کشور تایلند و انتخابی جام جهانی روسیه از ۶ اسفند ماه تا ۱۱ اسفندماه در اصفهان برگزار خواهد شد.

کد خبر 3916007

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha