۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۵۹

واکنش ترامپ به رقابت برای احراز تصدی رئیس جدید حزب دموکرات

واکنش ترامپ به رقابت برای احراز تصدی رئیس جدید حزب دموکرات

رئیس جمهور آمریکا درباره انتخاباتِ تعیین رئیس جدید حزب دموکرات اعلام کرد: فرد مورد نظرِ «برنی سندرز» مانند خودش هیچ شانسی نداشت و این در حالی است که کلینتون ، «پرز» را می خواست.

به گزارش خبرگزاری مهر، «دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا با انتشار یک پیام توئیتری از انتخاباتِ  تعیین ریاست جدید حزب دموکرات در این کشور انتقاد کرد.

«دونالد ترامپ» رئیس جمهور آمریکا در این باره نوشت: در رقابت برای احراز تصدی رئیس جدید حزب دموکرات کاملاً تقلب شده بود.

وی در ادامه تصریح کرد: فرد مورد نظرِ «برنی سندرز» مانند خودش هیچ شانسی نداشت و این در حالی است که کلینتون ، «پرز» را می خواست.

حمله لفظی ترامپ به دموکرات ها تازگی ندارد؛ به نحوی که وی هر از چندگاهی با یادآوریِ شکست نامزد حزب دموکرات در جریان انتخابات ریاست جمهوری این کشور، اقدامات آن ها علیه خود مبنی بر دخالت روسیه برای پیروزی اش را به سُخره می گیرد.

گفتنی است، در هفته های گذشته «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا در اظهاراتی با اشاره به گزارش نهاد های اطلاعاتی و امنیتی این کشور هرگونه نقش آفرینی روسیه در تأثیرگذاری بر انتخابات آمریکا را قویاً رد کرده بود.

رئیس جمهور منتخب آمریکا در این باره گفته بود: اطلاعات به دست آمده از نهادهای مربوطه در آمریکا قویاً نشان می دهد که هیچ شواهدی دال بر تأثیرگذاری روسیه بر انتخابات ریاست جمهوری آمریکا از طریق هک کردن وجود ندارد. دستگاه های رأی گیری دست کاری و هک نشده اند؛ لذا به عقیده من مسأله هک ادعائی کمیته ملی حزب دموکرات (DNC)، به این دلیل مورد بحث قرار گرفته که این حزب به دلیل شکست بسیار بزرگ نامزد خود «هیلاری کلینتون» به شدت شرمسار شده است.

این در حالیست که «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا پیشتر با انتشار یک پیام توئیتری اعلام کرده بود که غفلت کمیته ملی حزب دموکرات باعث هک شدن ایمیل های آن ها شده بود.

لازم به ذکر است، در نسخه عمومیِ گزارش منتشر شده توسط نهادهای اطلاعاتی و امنیتی آمریکا که ماه گذشته توسط رسانه ها نیز انتشار یافت، به صورت کاملاً مبهمی بر مقاصد و انگیزه های روسیه برای دخالت در انتخابات ریاست جمهوری این کشور تأکید شده بود؛ نتیجه ای که ترامپ با توئیت های مکررش به آن واکنش  نشان داده است.

کد خبر 3918005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha