۹ اسفند ۱۳۹۵، ۱۰:۴۵

در دیدار مدیران کل کانون پرورش فکری و زندان های آذربایجان شرقی عنوان شد؛

برگزاری کارگاه فرهنگی کانون پرورش فکری درزندان های آذربایجان شرقی

برگزاری کارگاه فرهنگی کانون پرورش فکری درزندان های آذربایجان شرقی

تبریز - مدیر کل کانون پرورش فکری آذربایجان شرقی از برپایی کارگاه‌های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت زندان های استان خبر داد و آن را اقدامی مناسب برای پیگیری و درمان آسیب های اجتماعی برشمرد.

به گزارش خبرنگار مهر، مدیران کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان و اداره کل زندان های آذربایجان شرقی در نشستی مشترک علاوه بر بررسی زمینه های همکاری مشترک بر اهمیت برگزاری کارگاه های فرهنگی کانون پرورش فکری در زندان های برای پیشگیری از اسیب های اجتماعی تاکید کردند.

برپایی کارگاه‌های فرهنگی در کانون های اصلاح و تربیت اقدامی برای پیشگیری از آسیب های اجتماعی

مدیر کل کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان آذربایجان شرقی پیش از ظهر دوشنبه در این نشست با اشاره به اقدامات انجام شده در زمینه برپایی کارگاه‌های فرهنگی در کانون اصلاح و تربیت اظهار امیدواری کرد این فعالیت‌ها و همکاری‌ها گامی در جهت درمان و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی باشد.

هادی یوسف زاده ارتقای سطح فرهنگی و تربیتی مخاطبین این فعالیت‌ها و ایجاد بستر آموزشی و پژوهشی را از نتایج ارزنده این همکاری‌ها دانست و بر گسترش این تعاملات در سال‌های آینده تاکید کرد.

وی هدف از این دیدار را بهره برداری از ظرفیت های کانون پرورش فکری و ارائه خدمات آموزشی، فرهنگی، هنری و اجتماعی به مخاطبان در زمینه های مورد نیاز تربیتی مددجویان و ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین آنها عنوان  و تصریح کرد: این نشست گامی موثر در جهت ارتباط فی ما بین در مسائل فرهنگی و اجتماعی و کاهش آسیب های اجتماعی می باشد.

یوسف زاده تولید آثار هنری، ادبی و فرهنگی مانند انیمیشن، نمایش عروسکی، سرود، چاپ کتابچه برای مخاطبان تفاهم نامه، همکاری در اجرای پروژه های تحقیقاتی و روانشناسی نوجوانان، اهدای کتب و اقلام فرهنگی و هنری در راستای تجهیز کتابخانه و نماز خانه های کانون اصلاح و تربیت و بند جوانان را از اهم نتایج نشست فوق برشمرد.

حضور فعال و اثرگذار کانون پرورش فکری در برنامه‌های فرهنگی

مدیر کل سازمان زندان‌های آذربایجان شرقی نیز در این نشست با تقدیر از حضور فعال و اثرگذار کانون در برنامه‌های فرهنگی، رضایتمندی مددجویان اصلاح و تربیت را از کارگاه‌های کانون پرورش فکری نشان‌دهنده تاثیرگذاری این فعالیت‌ها دانست.

خشایار جمشیدی گسترش همکاری‌های دوجانبه در راستای آموزش و ترویج فرهنگ زندگی سالم در بین مددجویان کانون اصلاح و تربیت و فرزندان زندانیان را از دیگر ثمرات و نتایج این همکاری‌ها و تعاملات عنوان کرد.

مدیر کل سازمان زندان‌های آذربایجان شرقی خاطر نشان کرد: اجرای برنامه‌های مشترک فرهنگی، تولید آثار هنری ادبی با هدف پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی و استقرار مرکز عرضه محصولات کانون در اداره کل زندان‌ها، از توافقات این جلسه بود.

کد خبر 3918547

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha