۱۴ اسفند ۱۳۹۵، ۱۶:۰۹

با هدف تقویت پیشگیری از آسیب های اجتماعی؛

تولید فیلم سینمایی«مقصر»در زنجان کلید خورد

تولید فیلم سینمایی«مقصر»در زنجان کلید خورد

زنجان - تصویر برداری از فیلم سینمایی«مقصر»با موضوع پیشگیری از آسیب های اجتماعی کلید خورد.

تصویر برداری از فیلم سینمایی«مقصر» که به موضوعات اجتماعی با هدف آموزش و پیشگیری از آسیب های اجتماعی می پردازد با حضور سرهنگ جعفر کردلو جانشین فرمانده انتظامی استان و با بازیگری هنرمندانه سینما و تلویزیون خانم  ثریا قاسمی ،  زهره حمیدی ، مهدی مقدم و سارا منجزی در شهر زنجان کلید خورد .

گفتنی است این فیلم به تهیه کنندگی حسن داها و کارگردانی ابوالفضل گلفام و با بازی درخشان هنرمندانه سینما و تلویزیون خانم ثریا قاسمی آقای مهدی مقدم ، زهره حمیدی ، سارا منجزی و تعدادی از بازیگران استانی جهت پخش در شبکه نمایش خانگی و تلویزیون تولید می شود.

کشف بیش از ۵ هزار انواع مواد محترقه در سلطانیه

رئیس پلیس امنیت عمومی فرمانده انتظامی استان از کشف بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه غیر مجاز خبر داد.

علی تقیلو بیان داشت: با توجه به ماه های پایانی سال ، طرح برخورد با توزیع کنندگان مواد محترقه توسط ماموران انتظامی شهرستان سلطانیه به مرحله اجرا درآمد.

تقیلو افزود: ماموران پلیس امنیت عمومی فرماندهی انتظامی شهرستان سلطانیه با انجام کار اطلاعاتی موفق به شناسایی افرادی که اقدام به تهیه و توزیع مواد محترقه غیر مجاز و خطر ناک می کردند شدند .

این مقام مسئول افزود : ماموران پلیس امنیت عمومی متهمان را در کی از روستا های اطراف سلطانیه دستگیر که در بازرسی از محل اختفای آنان بیش از پنج هزار عدد انواع مواد محترقه کشف وضبط کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان سلطانیه با اشاره به برخورد قاطع پلیس با سودجویان و توزیع کنندگان مواد محترقه از شهروندان خواست در صورت مشاهده هر گونه فعالیت غیر قانونی و موارد مشکوک مراتب را به پلیس ۱۱۰ اعلام اطلاع دهند.

توقیف پژو ۲۰۶ با بیش از ۷۰ میلیون ریال خلافی در زنجان

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فرمانده انتظامی استان از توقیف یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ با ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده خبر داد.

سرهنگ رمضان آفریدون گفت: ماموران پلیس راهور شهرستان زنجان در خیابان سعدی زنجان هنگام اجرای طرح ترافیکی یک دستگاه سواری پژو ۲۰۶ را متوقف کردند.

آفریدون افزود: با بررسی مدارک راننده و پس از انجام استعلام لازم مشخص شد این خودرو دارای مبلغ ۷۰ میلیون و ۵۰۰ هزار ریال جریمه پرداخت نشده است که پلیس ضمن اعمال قانون، خودرو را به پارکینگ منتقل و راننده را جهت سیر مراحل قانونی وپرداخت جرایم معوقه به مراجع مربوطه معرفی کرد.

رئیس پلیس راهور استان زنجان ضمن تاکید بر رعایت قوانین و مقررات از سوی رانندگان وسایل نقلیه گفت: برابر قانون جدید رسیدگی به تخلفات رانندگی، تردد خودروهای دارای تخلف بالای یک میلیون تومان جریمه در جاده ها ممنوع بوده و در صورت مشاهده این خودروها توقیف و به پارکینگ منتقل خواهند شد.

کد خبر 3923079

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha