۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۵:۴۲

معاون استاندار قم؛

اشتغالزایی باید اولویت برنامه‌ریزی‌ها در قم باشد

اشتغالزایی باید اولویت برنامه‌ریزی‌ها در قم باشد

قم - معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم گفت: اشتغالزایی مبحث بسیار مهمی است و در برنامه‌ریزی‌های قم باید مورد توجه باشد.

به گزارش خبرنگار مهر، محسن بهشتی در مراسم افتتاح ۱۴ پروژه زیربنایی بنیاد برکت که قبل از ظهر سه‌شنبه با حضور رئیس مجلس اسلامی در سالن اجتماعات تالار مرکزی شهر قم برگزار شد، طی سخنانی گفت: طی سال‌های اخیر اعتبارات خوبی غیر از اعتبارات استانی و ملی به قم اختصاص یافته که از جمله آن اعتبارات سفر رهبر معظم انقلاب و بنیاد برکت است که در ارتقاء کیفیت زیربناها در مناطق محروم و روستایی نقش تأثیرگذاری داشته است.

وی در ادامه به پروژه‌های اجرا شده در بخش آب و فاضلاب روستایی و احداث و نوسازی مدارس اشاره و بیان کرد: راه‌های روستایی و راه‌های بین بخشی در بسیاری از روستاهای استان آباد شده است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری قم هم اشتغالزایی را مورد اشاره قرار داد و گفت:این موضوع باید در اولویت اجرای برنامه‌های زیربنایی قم باشد زیرا حل مشکل اشتغال باعث می‌شود تا افرادی که دچار آسیب‌های اجتماعی شده‌اند بازگشت به گذشته نداشته باشند.

وی ماندگاری در روستاها را در گرو توسعه و آبادنی آن عنوان کرد و گفت: در خصوص حل مشکل آب در بخش سلفچگان و بخش مرکزی اقدامات خوبی انجام شده است.

بهشتی در ادامه به تلاش‌های رئیس مجلس شورای اسلامی برای حل مشکلات قم اشاره کرد و گفت: همراهی دکتر لاریجانی باعث شد تا ۷۰۰ میلیارد تومان از مطالبات شهرداری وصول شود و با تلاش‌هایی که انجام شد اخذ مجوز از صندوق توسعه ملی برای آبرسانی به روستاها هم صورت گرفت که در این زمینه اقدامات خوبی در روستاهای قم انجام شد.

کد خبر 3926005

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha