۱۷ اسفند ۱۳۹۵، ۱۹:۲۷

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد امام خمینی(ره):

۱۲۰ هزار نفر تا پایان سال از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند

۱۲۰ هزار نفر تا پایان سال از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند

قم - معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد گفت: تا پایان سال جاری ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند و افراد تحت پوشش به چهار میلیون نفر می‌رسد.

به گزارش خبرنگار مهر، منصور قمشه در مراسم واگذاری ۲۱۰ واحد مسکن به خانواده‌های تحت حمایت کمیته امداد که عصر سه‌شنبه با حضور رئیس مجلس شورای اسلامی، مسئولان کمیته امام خمینی(ره)، استاندار قم و احمد امیرآبادی فراهانی و حجت الاسلام مجتبی ذوالنوری نمایندگان مردم قم در مجلس در محل واگذاری مسکن‌های مددجویی واقع در جاده ورجان به کهک برگزار شد، اظهار داشت: امسال مجلس شورای اسلامی برای بودجه کمیته امداد و اشتغال زایی بسیار کمک کرد و حداقل مستمری بگیران به ۲۰۰ هزار تومان افزایش یافت.

وی بیان داشت: سال جاری ۲۱۰۰ میلیارد تومان از قرض الحسنه بانک‌ها در اختیار کمیته امداد قرار گرفت و با این میزان اعتبار، دیگر مددجویی در صف وام قرض الحسنه و همچنین نوبت جهیزیه نخواهد بود.

چهار میلیون نفر تحت پوشش کمیته امداد هستند

معاون حقوقی و امور مجلس کمیته امداد افزود: تا پایان سال جاری ۱۲۰ هزار نفر از مددجویان از پوشش کمیته امداد خارج می‌شوند که این میزان در سال‌های گذشته ۸۰ تا ۱۲۰ هزار نفر بود.

وی ادامه داد: با این احتساب افراد تحت پوشش کمیته امداد به چهار میلیون نفر می‌رسد.

قمشه تصریح کرد: برنامه ششم توسعه بسیار خوب بود و ۱۶ مصوبه برای کمیته امداد دارد که امید داریم با مساعدت مسئولان به آن‌ها عمل شود.

کد خبر 3926271

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha