۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۳:۴۷

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه مطرح کرد:

محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه/مهاجرت معکوس به روستاها

محرومیت‌زدایی در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه/مهاجرت معکوس به روستاها

کرمانشاه- مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه انجام اقدامات محرومیت‌زدایی در استان را عامل مهاجرت معکوس به روستاها دانست و از انجام این فعالیت‌ها در مناطق حاشیه‌ای کرمانشاه خبر داد.

به گزارش خبرنگار مهر، سید ضیاءالدین حزنی، دبیر قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران به همراه جمعی از مسئولین استانی و بسیج سازندگی استان، از مناطق محروم استان کرمانشاه از جمله روستای گرگ آوند، سرین، نامدار، دره دوزخ و چنار منطقه عثمانوند سرفیروز آباد کرمانشاه بازدید کرد.

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه، در حاشیه این بازدید و در جمع خبرنگاران گفت:  تا کنون آبرسانی به اکثر روستاهای استان صورت گرفته و ۷۶۲ سرویس بهداشتی نیز در روستاهای محروم استان توسط بسیج سازندگی احداث شده است.

منصور فتاحی از مهاجرت معکوس به روستاهای استان در نتیجه اقدامات و فعالیت های بسیج سازندگی خبر داد و گفت: با هماهنگی های به عمل آمده مقرر شد بخشی از فعالیت های بسیج سازندگی به حاشیه نشینان شهرها اختصاص داده شود.

وی تصریح کرد: در این راستا  قرار بر این است که مدارس، مساجد، حسینه ها و مراکز آموزشی در مناطق حاشیه ای کرمانشاه توسط بسیج سازندگی احداث شود.

توزیع ۳۰۰۰ سبد معیشتی هدیه رهبری بین خانوارهای محروم مناطق روستایی استان

مسئول بسیج سازندگی استان کرمانشاه گفت: تا امروز توانستیم بیش از یک هزار و ۴۰ پروژه عمرانی را با اعتباراتی که از قرارگاه غرب کوثر و استانداری کرمانشاه کسب شده احداث کنیم.

وی تاکید کرد: در مناطق حاشیه ای محرومیت بیداد می کند وسعی شده در راستای کمک رسانی به مردم تلاش شود.

فتاحی گفت: بر همین اساس برای حل مشکلات آبرسانی این منطقه عملیات لوله کشی به طول ۱۴ کیلومتر از محل اعتبار قرار گاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انجام شده است.

افتتاح خانه نیازمند در روستای سرین

وی افزود: هم چنین در آینده  نیز تکمیل خانه عالم، خانه نیازمند، مسجد و... و. در دست اقدام است.

وی از توزیع  ۳ هزار سبد معیشتی هدیه رهبری بین خانوارهای محروم مناطق روستایی استان نیز طی امسال خبر داد و گفت: هم چنین به همت بسیج سازندگی، گروههای جهادی و جوانان روستایی طی امسال توانستیم مسجد ابوالفضل عباس(ع) در روستای گرگ آوند و خانه نیازمند در روستای سرین بخش سرفیروز آباد را احداث کنیم.

کد خبر 3927025

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha