۱۸ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۱۳

مدیر کمیته امداد دیر:

جشن نیکوکاری در ۳۸ مدرسه و ۲۰ پایگاه شهرستان دیر برگزار می‌شود

جشن نیکوکاری در ۳۸ مدرسه و ۲۰ پایگاه شهرستان دیر برگزار می‌شود

بوشهر - مدیر کمیته امداد امام خمینی شهرستان دیر گفت: جشن نیکوکاری امسال در ۳۸ مدرسه در و ۲۰ پایگاه برگزار می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مسلم انیژپور بعد از ظهر چهارشنبه در حاشیه جشن نیکوکاری اظهار داشت: در حال حاضر ۲ هزار خانوار با جمعیتی بالغ بر ۴هزار نفر، ۵۵۰ دانش آموز و ۲۶۰ یتیم از خدمات این نهاد مقدس در سراسر شهرستان دیر بهرمند هستند.

وی ادامه داد: جشن نیکوکاری امسال در ۳۸ مدرسه در سطح شهرستان و ۲۰ پایگاه برگزار می‌شود و این پایگاه‌ها، کار جمع‌آوری کمک‌های مردمی در روز جشن نیکوکاری در سراسر شهرستان دیر را به عهده دارند.

انیژپور افزود: در سال گذشته در قالب برگزاری جشن نیکوکاری یک میلیارد ریال توسط مردم شهرستان جمع آوری و به دانش آموزان نیازمندان اهداء شد که امسال قطعا این مبلغ افزایش می‌یابد که این کار در واقع یک فرهنگ‌سازی برای کمک به نیازمندان و پیروی از فرمان امام خمینی(ره) است.

وی با بیان اینکه کمک های جمع آوری شده در مدارس در کوتاه ترین زمان در مدیران آموزش وپرورش قرار می گیرد که در بین دانش آموزان نیازمند تقسیم کنند، اظهار داشت: کمک‌هایی که طی امروز، فردا و روز جمعه هفته جاری جمع آوری می‌شود، تا قبل از پایان سال بین دانش آموزان و مددجویان زیر پوشش کمیته امداد توزیع می شود.

امام جمعه دیر با تبریک هفته احسان و نیکوکاری و گرامی داشت سال‌روز تأسیس کمیته امداد امام خمینی(ره)گفت:کمیته امداد بر اساس کمک های مردمی به افراد نیازمند تاسیس و سازماندهی شده است.

حجت‌الاسلام سید علی حسینی افزود: نیکی به دیگران اصل و محور همه خوبی‌ها است.

وی، نیکوکاری را به عنوان سنت حسنه جامعه اسلامی در کمک به همنوع برشمرد و اظهار داشت: انسان نیکوکار فروتن است و کارهای خیر او رنگ و عطر خدایی دارد و هرگز با ریا و تظاهر عمل نیک خود را باطل نمی‌کند و پیوسته در خفا احسان می‌کند تا نیازمند را شرمنده و حقیر نکند.

امام جمعه دیر گفت: برگزاری جشن نیکوکاری به تعمیق فرهنگ تعاون، همکاری و مشارکت بهتر مردم در حوزه‌های مختلف کمک کرده و ظرفیت‌های موجود در این بخش را ارتقا می‌دهد.

مراسم جشن نیکوکاری باهدف کمک به دانش آموزان و نیازمندان در آستانه سال نو و همزمان با سراسر کشور در ۳۸ مدرسه و ۲۰ پایگاه در سراسر شهرستان دیر، برگزار شد.

کد خبر 3927309

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha