۲۱ اسفند ۱۳۹۵، ۱۸:۲۳

رئیس پلیس راه استان قزوین:

واژگونی نفت کش اسکانیا با ۳۰ هزار لیتر نفت در قزوین

واژگونی نفت کش اسکانیا با ۳۰ هزار لیتر نفت در قزوین

قزوین- رئیس پلیس راه استان قزوین از واژگونی نفت کش "اسکانیا" با ۳۰ هزار لیتر نفت سبک در "گردنه هجیب" قزوین و مصدومیت راننده در این سانحه خبر داد.

به گزارش خبرگزاری مهر، به نقل از روابط نیروی انتظامی قزوین، سرهنگ نصراله بیگلری در این باره گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ مبنی بر یک مورد واژگونی خودروی حامل سوخت در گردنه هجیب بلافاصله واحد گشت کلانتری ۱۱ بوئین زهرا، یگان امداد و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل مراجعه کردند.

رئیس پلیس راه استان قزوین ادامه داد: با حضور ماموران پلیس راه در محل مشخص شد یک دستگاه خودروی نفت کش "اسکانیا" از پالایشگاه شیراز به مقصد تبریز با بار ۳۰ هزار لیتر نفت سبک در حال حرکت بوده که دچار واژگونی شد.

این مقام مسئول افزود: در این سانحه راننده خودرو مصدوم و توسط عوامل امدادی به بیمارستان منتقل شد.

رئیس پلیس راه استان گفت: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلو توسط راننده نفت کش اسکانیا بوده است.

سرهنگ بیگلری در پایان با اشاره به اینکه با حضور عوامل آتش نشانی، شرکت نفت، انتظامی و پلیس راه، بار نفت کش تخلیه و حادثه ای رخ نداد به همه شهروندان توصیه کرد: از عجله و شتاب بی مورد در رانندگی پرهیز کرده و قوانین راهنمایی و رانندگی را سرلوحه خود قرار دهند.

واژگونی پژو ۴۰۵، ۴ کشته بر جای گذاشت

رئیس پلیس راه استان از وقوع یک فقره واژگونی منجر به فوت و کشته شدن چهار نفر در این سانحه خبر داد.

سرهنگ بیگلری گفت: در پی اعلام مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰مبنی بر یک مورد واژگونی در آزاد راه قزوین – زنجان بلافاصله عوامل انتظامی و پلیس راه جهت بررسی موضوع به محل اعزام شدند.

رئیس پلیس راه استان قزوین اظهار کرد: در بررسی انجام شده توسط ماموران پلیس راه مشخص شد یک دستگاه پژو ۴۰۵ با یک راننده و سه سرنشین در آزاد راه زنجان – قزوین، بعد از عوارضی تاکستان مسیر جنوبی واژگون شده که در این سانحه راننده و سه سرنشین خودرو در دم فوت کردند.

وی افزود: برابر اعلام کارشناس پلیس راه، علت این حادثه عدم توجه به جلو، ناشی از خستگی و خواب آلودگی راننده پژو ۴۰۵ بوده است.

سرهنگ بیگلری در پایان به همه شهروندان توصیه کرد: در هنگام رانندگی سرعت مطئنه را رعایت و از هرگونه سرعت و سبقت غیرمجاز، استفاده از تلفن همراه حین رانندگی، انحرافات ناگهانی و رانندگی درحالت خستگی و خواب آلودگی خودداری کنند تا دیگر شاهد چنین حوادث ناگواری نباشیم.

کد خبر 3929644

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • اتوبار تهران IR ۱۸:۴۶ - ۱۳۹۵/۱۲/۲۱
      0 0
      اخه چرا اینقدر عجله کنیم که این اتفافات برامون پیش بیاد