۲۲ اسفند ۱۳۹۵، ۱۷:۰۷

پس از ۱۲ روز تمرین؛

پایان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در کنگان/ تیم ملی به باکو می‌رود

پایان اردوی تیم ملی کشتی فرنگی در کنگان/ تیم ملی به باکو می‌رود

بوشهر - سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی اردوی ۱۲ روزه در شهرستان کنگان امروز به کار خود پایان خواهد داد.

سرپرست تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان در حاشیه اردوی این تیم در شهرستان کنگان به خبرنگار مهر گفت: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان طی اردوی ۱۲ روزه در شهرستان کنگان امروز به کار خود پایان خواهد داد.

سید موسی طباطبایی با تقدیر از میزبانی مردم کنگان و استان بوشهر در طی اردو گفت: از تلاش همه بزرگواران از فرمانداری تا اداره ورزش و جوانان و هیئت کشتی کنگان که برای برنامه ریزی و تدارک این اردو تلاش کردید صمیمانه تقدیر میکنم و امیدوارم این برنامه زمینه ای برای ارتقاء ورزش کشتی باشد.

وی افزود: این اولین اردوی تیم ملی برای آماده سازی نوجوانان فرنگی است که در شهرستان کنگان برگزار شد و شرایط اردو نیز بسیار خوب است و همه امکانات مورد نیاز نیز وجود دارد.

وی با بیان اینکه در این اردو روی کارهای تاکتیکی و فنی کشتی گیران برنامه‌ریزی و کار شد، افزود: این اردو به منظور شرکت در مسابقات یادگار امام و مسابقات تورنمنت بین المللی جام فدراسیون باکو از ۲۴ الی ۲۷ در باکو برگزار شده است.

طباطبایی گفت: تمام کشتی گیران ما از آمادگی خوبی برخوردارند و انتظار داریم نتیجه قابل قبولی را کسب کنیم.

وی افزود: تیم ملی کشتی فرنگی نوجوانان متشکل از چندین کشتی گیر پر افتخار در سطح آسیا و جهان است و این امر نوید آینده ای روشن را به کشتی فرنگی ایران می دهد.

کد خبر 3930603

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha