۲۹ اسفند ۱۳۹۵، ۲۰:۱۸

از آبان‌ماه تا امروز؛

۱۷ پروژه عمرانی در گناوه اجرا شد

۱۷ پروژه عمرانی در گناوه اجرا شد

بوشهر - شهردار بندر گناوه گفت: از آبان‌ماه تاکنون ۱۷ پروژه عمرانی در گناوه اجرا شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حسین حسن‌زاده یکشنبه‌شب در آئین بهره برداری از فاز ۳ بوستان خور شهر گناوه اظهار داشت: از آبان ماه امسال که شهرداری را تحویل گرفته‌ایم ۴ پروژه استانی، ۱۱ پروژه داخلی از اعتبارات شهرداری و ۲ پروژه مشارکتی را امروز تمام کرده‌ایم.

وی گفت: امروز ۹۵ درصد از پروژه‌هایی که برای این مدت ۴ ماه برنامه ریزی کرده بودیم به بهره‌برداری رسانده‌ایم.

حسن‌زاده با اشاره به این پروژه‌ها بیان داشت: از جمله این پروژه‌ها می‌توان به جداره‌سازی نورپردازی بلوار خلیج فارس، احداث آمفی تئاتر روباز، جداره سازی و فضای سبز خیابان بندر، احداث خیابان ۲۰ متری حاشیه بوستان و رفیوژ بلوار محله آزادگان شامل نصب پایه های روشنایی، کاشت درخت، اصلاح هندسی دو تقاطع در بلوارآزادگان و نصب سرعت‌گیر و علائم هشداردهنده در راستای اجرای مصوبات شورای ترافیک، احداث پارکینگ به مساحت ۶۰ هزارمترمربع، رفع نقاط حادثه خیز، احداث بوستان خور فاز ۳ اشاره داشت که از مهمترین این پروژه ها هستند.

وی تصریح کرد: در مجموع این پروژه ها ۱۶۰ هزار متر زیرسازی و ۴۵ هزار متر آسفالت در شهر گناوه انجام شده است.

حسن زاده تاکید کرد: از محل اعتبارات ته لنجی نیز ما دو پروژه بزرگ شامل جداره سازی بلوار بندر شامل پیاده راه سازی، سطح شیبدار و ایجاد فضای سبز آن، نصب پایه های روشنایی و خیابان ۲۰ متری مجاور فاز ۳ بوستان خور به طول ۲۷۰ متر اجرا کرده ایم.

وی با اشاره به مختصات فاز ۳ بوستان خور گناوه افزود: این فاز از مجموعه بوستان خور شهر گناوه ۲۰ هزار متر مربع مساحت دارد که شامل یکی از بزرگترین آبنماهای موزیکال هارمونیک در جنوب کشور است.

شهردار بندر گناوه ادامه داد: از دیگر مختصات فاز ۳ بوستان خور گناوه می توان به آمفی تئاتر روباز ۵۰۰ نفره و پیست دوچرخه سواری این مجموعه نیز اشاره کرد.

حسن زاده ابراز داشت: با بهره برداری از این فاز بوستان خور گناوه شاهد ماندگاری بیشتر گردشگران در شهر گناوه خواهیم بود و ظرفیت اسکان آنها در شهر گناوه بیشتر خواهد شد.

وی خاطرنشان ساخت:  نزدیک به ۲۸ میلیارد ریال برای اجرای این پروژه هزینه شده که اعتبار آن نیز از محل اعتبارات استانی و ارزش افزوده تامین شده است.

حسن زاده با اشاره به اینکه با افتتاح این بوستان سرانه فضای سبز شهری گناوه ارتقا یافت افزود: امیدواریم که با حمایت مسئولان استانی و شهرستان ادامه این بوستان را در زمین مجاور آن داشته باشیم.

شهردار بندر گناوه گفت: در اینجا جا دارد تا از حمایت‌های استاندار و معاون عمرانی وی، فرماندار و اعضای شورای شهر گناوه در زمینه بهره برداری از فاز ۳ بوستان خور و مهندس گرگی پور پیمانکار این پروژه که در کمترین زمان این بوستان را به بهره برداری رسانده است، تقدیر کنم.

کد خبر 3936052

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha