۱ فروردین ۱۳۹۶، ۵:۱۶

پیام نوروزی استاندار لرستان؛

رفع بیکاری در لرستان نیازمند سرمایه‌گذاری هدفمند است

رفع بیکاری در لرستان نیازمند سرمایه‌گذاری هدفمند است

خرم آباد- استاندار لرستان در پیام نوروزی خود گفت: رفع بیکاری در لرستان سال هایی از جنس کار با برنامه و سرمایه گذاری هدفمند و البته خستگی ناپذیری می طلبد.

به گزارش خبرنگار مهر، هوشنگ بازوند استاندار لرستان در پیامی فرا رسیدن عید نوروز را به مردم تبریک گفت.

در این پیام آمده است:

یا مقلب القلوب و الابصار، یا مدبرالیل و النهار، یا محول الحول و الاحوال، حول حالنا الی احسن الحال...

 درگاه حضرت بی همتا را شکر که باز هم بهار با کاسه های باران و سبدهای پر از شکوفه به دیدارمان آمده است و ما دست در دست همدلی و با لبخند یکرنگی، تولد دوباره ی زمین را جشن می گیریم.

خدایا!

فصل ها از پی هم می گذرند و فرصت ها چون ابرهای گذران می روند و دیگر برنمی گردند.

حالا ماییم و فرصت های فراوان و شکرهای بی پایان!

بارالها! شاکریم که فرصت زیستن در سایه سار ایران سربلند و انقلاب باشکوه اسلامی و امام انقلاب را نصیبمان کردی و توفیق درک آرمان های انسان ساز و سعادت آفرین شهیدان والامقام این سرزمین پاک نهاد را عطایمان کرده ای و حیاتمان را در عصری به رهبری و ولایت وجودی معنوی و عظیم الشان قرار داده ای تا رایت تدبیر در دست و شوق‌ امید در دل به امروز و فردای پرغرور و عزت افزون این سرزمین بیندیشیم و با توسل به فضل و یاریت در مسیر رونق و آبادانی آن گام برداریم.

کتاب یک سال دیگر از بودن و زندگیمان در خطه ای با ظرفیت های بی بدیل و استعدادهای سرشار بسته می شود.

خداوند بهار آفرین را شکر و مردم نیکوسرشت لرستان را سپاس که وجود آگاه و بینش عمیق و درک منصفشان را انگیزه ی قوت بخشمان کردند تا به اتفاق جمعی از فرزندان این دیار، تمام توشه و تلاش مان را برای اعتلای این خطه در سالی که نام و نشانش «اقتصاد مقاومتی، اقدام و عمل» بود به کار بندیم.

در سالی که رفت و الگوی اقتصاد مقاومتی بودیم؛ توفیقات کم نظیری در موضوعات متنوع مخصوصا در فعالیت زیرساختهای معطل مانده ای چون فرودگاه و آزاد راه و راه آهن؛ در حیات دوباره واحدهای کوچک و بزرگی مانند کشت و صنعت و فولاد و صنایع غذایی؛ در سدسازی و آبرسانی و گازرسانی؛ در جلب توجه ویژه دولتمردان و سرمایه گذاراری سرمایه گذاران فراوان و در نهایت کم شدن مقداری از انباشت حجیم و رنج دور و دراز بیکاری نصیبمان شد.

اما بی شک، فراوانی حجم این انباشت از یک سو و داشته ها و ثروت های غنی این سرزمین از سوی دیگر، همچنان سال هایی از جنس کار با برنامه و سرمایه گذاری هدفمند و البته خستگی ناپذیری می طلبد تا لرستان به آنچه زیبنده منابع و توانمندی های آن است، برسد.

در آستانه ی فصل نو شدن طبیعت؛ میثاق همدلی مان را در تمام روزهای سرنوشت ساز پیش رو مخصوصا انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای اسلامی شهر و روستا، امضا کرده و برای تمام هموطنان و هم استانی های نجیب سالی به دور از رنجوری جسم و ملال جان و تنگی نظر و سالی قرین رونق کار و فراخ روزی و توفیق روز افزون از خداوند منان مسئلت می نماییم.

امید که بزودی خبر فرج  امام غایب از نظر، بهترین خبر تمام  ماه و سالمان شود.

کد خبر 3936604

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha