۵ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۳

مدیر عملیات عمومی پایانه‌های نفتی ایران خبر داد؛

تجهیز و نوسازی اسکله مسافری پایانه نفتی جزیره خارگ

تجهیز و نوسازی اسکله مسافری پایانه نفتی جزیره خارگ

بوشهر - مدیر عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران از تجهیز و نوسازی و بهسازی اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ خبر داد و گفت: مشکلات حمل و نقل دریایی جزیره خارگ رفع شده است.

محمد نوروزی‌فرد عصر شنبه در حاشیه بازدید از اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: عملیات عمومی شرکت پایانه نفتی ایران که متولی تردد دریایی در مسیر بوشهر - خارگ - بوشهر است، توانست در سال ۹۵ خدمات قابل قبولی به شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره و نیز اهالی شریف ساکن درجزیره خارگ ارائه دهد.

وی افزود: در سال ۹۵ مدیریت عملیات عمومی شرکت پایانه‌های نفتی ایران توانست  با چارترکردن شناور کاتاماران در مسیر بوشهر – خارگ – بوشهر ۶۳۰ سفر دریایی در طول ۱۲ ماه انجام دهد و ۱۰۶ هزار و ۳۳۰ مسافر از کارکنان شرکت‌های نفتی مستقر در جزیره خارگ خانواده کارکنان صنعت نفت و اهالی شریف ساکن  جزیره را جابه‌جا کند.

نوروزی‌فرد تصریح کرد: در کل ۳۶۶ روز سال ۹۵ این شناور ۲۳۵ نفره ۵۱ روز به دلیل شرایط بد جوی، دریا روی نداشته است. باتوجه به شروع ایام نوروز و افزایش ترددهای دریایی با رایزنی صورت‌گرفته توسط این مدیریت، سرویس شناور چارتر شده به دو سرویس رفت و برگشت افزایش یافته است.

وی ادامه داد: با برنامه ریزی صورت گرفته و مساعدت مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران تا حدود زیادی توانسته‌ایم  مشکل حمل و نقل دریایی جزیره خارگ را با چارتر کردن این شناور حل کنیم.

نوروزی‌فرد یادآور شد: توسعه و تجهیز و نوسازی و بهسازی اسکله مسافری پایانه نفتی خارگ توسط کارکنان فنی عملیاتی این شرکت به‌صورت دوره‌ای و برنامه‌ریزی مدون به انجام می‌رسد. همچنین عملیات‌های پهلودهی و پشتیبانی این اسکله مسافری توسط واحد عملیات شرکت پایانه‌های نفتی ایران به صورت روزانه پایش می‌شود.

کد خبر 3939022

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha