۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۸:۱۸

فرماندار سرخه:

اسکان مسافران نوروزی در سرخه ۶۰ درصد رشد داشت

اسکان مسافران نوروزی در سرخه ۶۰ درصد رشد داشت

سرخه - فرماندار سرخه با بیان اینکه اسکان مسافران نوروزی در این شهرستان ۶۰ درصد رشد داشت، گفت: دو هزار و ۴۸۳ نفر در سرخه اسکان داده شدند.

به گزارش خبرنگار مهر، علی مؤیدی زاده بعدازظهر چهارشنبه در نخستین جلسه ستاد هماهنگی خدمات سفر سرخه به میزبانی فرمانداری این شهرستان با اشاره به اینکه اسکان مسافران ایام نوروز به نسبت سال گذشته ۶۰ درصد افزایش داشته است، ابراز داشت: ارائه خدمات مطلوب، امدادرسانی مناسب، اسکان و آسایش به همراه آرامش می‌تواند در راستای پیشرفت، توسعه و شناخت بیشتر منطقه اثرگذار باشد.

وی بابیان اینکه تاکنون دو هزار و ۴۸۳ نفر در قالب ۴۸۰ خانواده در پایگاه‌های مجهز توسط ستاد هماهنگی خدمات سفر سرخه اسکان داده‌شده‌اند، افزود: از این تعداد یک هزار و  ۴۹۷ نفر در قالب ۱۴۸‌خانوار فرهنگی را شامل می‌شوند که مابقی اقشار مختلف مردم‌ را تشکیل می‌دهند.

فرماندار سرخه بابیان اهمیت زائرسرا و مراکز خدماتی و امداد رسانی مستقر در پلیس‌راه سرخه، ابراز داشت: بر اساس آمار ارائه‌شده هر ساعت ۷۶۹ خودرو در دو مسیر رفت‌وبرگشت در محدوده شهرستان عبور می کنند که تا روز هشتم فروردین‌ماه سال جاری ۲۴۰ هزار خودرو از این محورهای مواصلاتی عبور کرده‌اند و اکثر مسافران از خدمات و تسهیلات ستاد خدمات سفر شهرستان بهره‌مند شده‌اند.

مؤیدی زاده در ادامه تصریح کرد: درصد رضایت‌مندی بالای مسافران عبوری و اسکان داده‌شده در سطح سرخه نشان می‌دهد که ستاد هماهنگی خدمات سفر در این شهرستان به نحو مطلوبی عمل کرده است و امیدواریم طی روزهای باقی‌مانده از تعطیلات نیز بتوانیم میزبان خوبی برای زائران حضرت علی بن موسی‌الرضا(ع) باشیم.

وی افزود: بازدیدهای سرزده و گروهی از مراکز خدماتی و امداد رسانی سطح سرخه در طول ۹ روز اول تعطیلات نوروزی به‌صورت مستمر و شبانه‌روزی صورت گرفته تا بهترین و مطلوب‌ترین خدمات ممکن به مسافران نوروزی ارائه شود.

کد خبر 3941021

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha