۱۵ فروردین ۱۳۹۶، ۱۹:۵۳

بادامچیان در همایش حزب موتلفه:

حقوق های نجومی در دستگاه رجایی ها و باهنرها پیدا نمی شود

حقوق های نجومی در دستگاه رجایی ها و باهنرها پیدا نمی شود

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی با اشاره به اینکه اگر رئیس جمهوری رجایی گونه عمل کند مشکلات حل می شود گفت: خلاف کاری و حقوق های نجومی در دستگاه رجایی ها و باهنرها پیدا نمی شود.

به گزارش خبرنگار مهر، اسدالله بادامچیان عصر امروز در کنگره انتخاباتی حزب موتلفه اسلامی اظهارداشت: امسال یکی از برهه های حساس انقلاب، نظام و خط ولایت را داریم و آن انتخاب رئیس جمهور است. باید کسی را که متعهد، ساده زیست و متکی به یک حزب پاک و نیم قرنی است را انتخاب کنیم.

وی افزود: در یک برنامه ریزی چند ساله با پشتوانه چندساله مراجع عظام در این موقعیت تکلیف شرعی خود یافتیم که یک نامزد را با نظر اعضا و مسئولان انتخاب کنیم.

بادامچیان ادامه داد: با آرامش کامل پشت سر وی نماز می خوانیم و به او اعتماد داریم. ما تکلیف الهی خود می دانیم که به آقای میر سلیم رای دهیم.

عضو شورای مرکزی حزب موتلفه اسلامی ادامه داد: اگر یک رئیس جمهور، رجایی گونه واقعی باشد، مشکلات کشور حل می شود در مسئولیت رجایی ها، باهنرها، لاجوردی ها و مهدوی کنی ها خلاف کاری و حقوق های نجومی، گیر نمی آید؛ اگر هم باشد آن را علاج می کنند.

وی گفت: در این سالهای گذشته دیدیم که مشکلات ساده ای مثل هوای تهران را نمی توانند حل کنند؛ مشکل اشتغال و اقتصاد همچنان باقی است. این نشان می دهد نمی توانند مشکلات را حل کنند از این رو ناچار شدیم به صحنه آمده و نامزد انتخابات داشته باشیم.

بادامچیان با بیان اینکه ما رنج می بریم از اینکه ولی امر ما رنج می برد تصریح کرد: تکلیف ما این است که با تمام قوا کار کنیم و دیگران را متوجه کنیم که حزب پرافتخار موتلفه که شهدایی مثل باهنر، رجایی، مفتح، لاجوردی، عراقی و بزرگوارانی مانند عسگراولادی را داشته، برای حل مشکلات قدم برداشته است.

بادامچیان با بیان اینکه ما پول زیادی نداریم که در انتخابات خرج کنیم، گفت: کسانی که خرج سنگین می کنند سرمایه گذاری می کنند تا کاسه بدهند چینی ببرند، اما در این برهه، وظیفه ولایی ماست که این امانت عظیم الهی و امام و شهدا را به مقصد نهایی برسانیم.

کد خبر 3944647

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha