۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۱۵:۰۰

معاون رئیس جمهور از آثار تاریخی تنگستان و دشتستان بازدید کرد

معاون رئیس جمهور از آثار تاریخی تنگستان و دشتستان بازدید کرد

بوشهر - معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری با همراهی مسئولان استان بوشهر از آثار تاریخی تنگستان و دشتستان بازدید کرد.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: اولین برنامه معاون رئیس جمهور در استان بوشهر بازدید از موزه شهید رئیسعلی دلواری در شهرستان تنگستان بود.

ناصر امیرزاده با اشاره به بازدید معاون رئیس جمهور از قلعه زائر خضر خان تنگستان، اضافه کرد: رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری تاکید ویژه‌ای بر استفاده از ظرفیت‌های آثار تاریخی و میراث فرهنگی دارند.

وی با اشاره به بازدید معاون رئیس جمهور از کاخ چرخاب در دشتستان، خاطرنشان کرد: بازدید از کاخ بردک سیاه در روستای درودگاه شهرستان دشتستان از دیگر برنامه‌های ایشان در استان بوشهر است.

سرپرست اداره‌کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان بوشهر افزود: خانم احمدی‌پور عصر امروز نیز نشستی را با اعضای سمن‌ها و فعالان بخش خصوصی در محل استانداری بوشهر خواهد داشت.

وی بیان کرد: بازدید از کارگاه صنایع دستی، بازدید از مدرسه سعادت، حضور در دانشکده هنر و معماری بوشهر و بازدید از دهکده گردشگری بوشهر از دیگر برنامه‌های امروز رئیس سازمان میراث‌ فرهنگی صنایع دستی و گردشگری است.

کد خبر 3946210

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha