۱۷ فروردین ۱۳۹۶، ۲۲:۰۳

استاندار بوشهر:

مرکز بزرگ ورزش‌های آبی و دریایی در بوشهر احداث می‌شود

مرکز بزرگ ورزش‌های آبی و دریایی در بوشهر احداث می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: مرکز بزرگ ورزش‌های آبی و دریایی در بوشهر احداث می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری عصر پنجشنبه در نشست بخش خصوصی و سازمان‌های مردم نهاد استان بوشهر با معاون رئیس جمهور اظهار داشت: استان بوشهر ظرفیت‌های کم‌نظیری در حوزه گردشگری دارد که باید از این ظرفیت‌ها به خوبی استفاده شود.

وی از دریا و ساحل به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های گردشگری استان بوشهر نام برد و افزود: بسیاری از گردشگران برای استفاده از ظرفیت دریای استان بوشهر به این استان سفر می‌کنند.

استاندار بوشهر به توسعه دهکده‌های گردشگری در استان بوشهر اشاره کرد و ادامه داد: ساخت هتل‌های شناور در دهکده گردشگری بوشهر یکی از برنامه‌ها است که نقش مهمی در جذب گردشگران خواهد داشت.

وی اضافه کرد: به منظور استفاده مناسب از ظرفیت دریا و جذب گردشگران، با توافق صورت گرفته با وزارت ورزش و جوانان مرکز بین المللی ورزش‌های دریایی و آبی در بوشهر راه‌اندازی می‌شود.

سالاری با اشاره به برنامه‌ریزی صورت گرفته برای ایجاد اشتغال در دهکده‌های گردشگری بیان کرد: با استفاده از ظرفیت‌های موجود، اشتغال پایدار در دهکده‌های گردشگری ایجاد می‌شود.

وی با اشاره به ارائه تسهیلات مناسب برای فعالیت سرمایه‌گذاران در حوزه گردشگری، افزود: طرح‌های گردشگری استان بوشهر مورد حمایت سازمان میراث فرهنگی و گردشگری است.

کد خبر 3946409

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha