۱۹ فروردین ۱۳۹۶، ۱۴:۴۵

استاندار بوشهر:

طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر اجرا می‌شود

طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر اجرا می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر گفت: طرح‌های گردشگری و ورزشی در دهکده گردشگری دریایی بوشهر اجرا می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری صبح شنبه در نشست بررسی طرح‌های گردشگری استان بوشهر اظهار داشت: ظرفیت‌های کم‌نظیری در بخش گردشگری استان بوشهر وجود دارد که می‌توان با تکیه بر این ظرفیت‌ها زمینه توسعه تولید و اشتغال در استان را فراهم کرد.

وی از دریا به عنوان یکی از مهمترین ظرفیت‌های بخش گردشگری استان بوشهر نام برد و اضافه کرد: توسعه گردشگری دریایی و ورزش‌های آبی و دریایی را به صورت ویژه در دستور کار داریم.

استاندار بوشهر با اشاره به عملیاتی‌شدن طرح‌های مختلف و متنوع گردشگری و تفریحی در دهکده‌های گردشگری استان، بیان کرد: دهکده گردشگری دریایی بوشهر دارای زیرساخت‌های خوبی است که فرصت مناسب را برای حضور و سرمایه‌گذاری بخش خصوصی ایجاد کرده است.

وی با اشاره به آغاز فعالیت سرمایه‌گذاران در این دهکده، خاطرنشان کرد: مرکز بین‌المللی ورزش‌های آبی در دهکده گردشگری دریایی بوشهر جانمایی شده است.

سالاری با اشاره به برگزاری مسابقات ملی و بین‌المللی رشته‌های دریایی و ساحلی در این مرکز، ادامه داد: برای توسعه توریسم ورزشی در استان بوشهر برنامه‌ریزی لازم صورت گرفته است.

وی از اجرای طرح‌های ورزشی و تفریحی در دهکده گردشگری بوشهر خبر داد و افزود: با تفاهم و موافق وزیر ورزش، رئیس سازمان میراث فرهنگی و استانداری بوشهر گام‌های اساسی در این زمینه برداشته می شود.

کد خبر 3947624

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha