۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۱۱:۳۸

زریبافان در جمع خبرنگاران:

اگر در کشور فقر وجود دارد، روش و منش مدیران اشکال داشته است

اگر در کشور فقر وجود دارد، روش و منش مدیران اشکال داشته است

معاون رئیس جمهور سابق گفت: اگر در کشور فقر وجود دارد، روش و منش مدیران و مسئولان اشکال داشته است.

به گزارش خبرنگار مهر، مسعود زریبافان پس از ثبت نام در انتخابات دوازدهمین دوره ریاست جمهوری ایران، در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سی و هشت سال قبل انقلاب اسلامی به رهبری امام (ره) پیروز شد، علتش هم حمایت و رای مردم به جمهوری اسلامی و نیز ستم حکومت شاهنشاهی بود. مردم آزادی خود را در نظام اسلامی می دانستند.

وی با بیان اینکه خدمت در نظام اسلامی یک توفیق است که از جانب خدا داده می شود، گفت: جمهوری اسلامی یک نظام مردم سالاری دینی است و در انتخابات تجلی پیدا می کند.

این داوطلب انتخابات ریاست جمهوری ادامه داد: با وجود این همه منابع طبیعی و انسانی و قوانین و ساختار، مشکلی در کشور وجود ندارد و می توان مسائل را حل کرد مشکل کشور اعتقاد به قوانین و ساختار است؛ کسانی روی کار آمدند که اعتقادی به قوانین نداشتند.

زریبافان تصریح کرد: اگر در کشور فقر وجود دارد، روش و منش مدیران و مسئولان اشکال داشته است؛ توضیع ناعادلانه و تبعیض، ویژه خواری و رانت موجب فقر شده اگر این مسئله حل شود بسیاری از مشکلات حل می شود.

وی افزود: مردم کسی را انتخاب کنند که دغدغه اصلی اش مردم باشد و خود اهل رانت فساد و تبعیض نباشد؛ ویژگی اصلی آنها خدمت به مردم باشد و چشم داشتی به بیت المال نداشته و بدور از زندگی اشرافی باشد.

معاون رئیس جمهور سابق اظهار داشت: اگر از من بپرسید که چه تضمینی برای مقابله با فساد و بی عدالتی ها داری، باید بگویم راه آن برداشتن مصونیت های سیاسی است؛ محبوبیت و اقبال مردم به یک جریان و فکر در روز انتخابات مشخص می شود.

کد خبر 3950836

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • بینام ۱۵:۵۰ - ۱۳۹۶/۰۱/۲۳
      0 0
      اگر در کشور فقرر وجود دارد ؟؟/ دمار مردم در آمده کجای کاری