۲۳ فروردین ۱۳۹۶، ۲۱:۱۴

امام جمعه برازجان:

خدمات و عمران شهری در برازجان گسترش یابد

خدمات و عمران شهری در برازجان گسترش یابد

بوشهر - امام جمعه برازجان گفت: خدمات و عمران شهری در برازجان توسعه یابد.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت‌الاسلام حسن مصلح عصر چهارشنبه در آئین معارفه شهردار برازجان اظهار داشت: مسئولیت‌ها امانتی هستند که همه مسئولان باید از این فرصت استفاده کرده و بهترین خدمات را به مردم ارائه کنند.

وی با تاکید بر لزوم ارائه خدمات صادقانه توسط مسئولان، تصریح کرد: تعامل و همکاری و همراهی مسئولان با هم زمینه‌ساز ارائه خدمات بهتر به مردم خواهد بود و همه مسئولان باید در این مسیر حرکت کنند.

امام جمعه برازجان با اشاره به نام‌گذاری امسال به نام سال اقتصاد مقاومتی، اشتغال و تولید، بیان کرد: همه مسئولان برای تحقق اهداف شعار امسال و منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی تلاش کنند.

وی از بهبود وضعیت مبلمان شهری به عنوان یکی از مطالبات مردم برازجان اشاره کرد و ادامه داد: توسعه خدمات عمران شهری برازجان توسط شهرداری باید به صورت ویژه دنبال شود.

شهردار جدید برازجان نیز در این آئین از تلاش برای توسعه طرح‌های عمران شهری در برازجان خبر داد و اضافه کرد: بهبود مبلمان شهری برازجان را در دستور کار داریم.

محمد حسن محمدی با اشاره به نیاز شهرداری برازجان به تخصیص اعتبارات مناسب، بیان کرد: از همه ظرفیت‌ها برای ارائه بهترین خدمات به مردم استفاده می‌کنیم.

در این آئین محمد حسن محمدی به عنوان شهردار شهر برازجان معرفی و از ارسطو قائدی سرپرست شهرداری برازجان تقدیر شد.

کد خبر 3951401

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha