۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۷

بخشدار کاکی خبر داد:

۹۲ درصد روستاهای کاکی گازدار هستند

۹۲ درصد روستاهای کاکی گازدار هستند

دشتی- بخشدار کاکی گفت: ۹۲ درصد روستاهای این بخش از نعمت گاز خانگی برخوردار هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، اسد حاجیانی صبح شنبه در جمع مسئولان شهرستان دشتی با بیان اینکه بخش کاکی دارای هزار و ۶۰۰ کیلو متر مربع وسعت و ۲۵ هزار نفر جمعیت است اظهار داشت: بخش کاکی از سه دهستان و ۲۲ دهیاری و ۲۴ شورا روستایی تشکیل شده که در سرشماری اخیر تعداد شوراهای این روستا به ۲۷ روستا می‌رسد.

وی افزود: بخش کشاورزی، دامپروری، آبزی پروری، صنایع دستی به‌ویژه عبابافی که یکی از صنایع مهم استان و کشور به شمار می رود از مهمترین ظرفیت‌های این بخش محسوب می‌شود.

حاجیانی به انتخابات پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا در این بخش اشاره کرد و گفت: برای ۸۱ کرسی شوراهای اسلامی روستای این بخش ۱۴۵ نفر ثبت نام کردند و برای ۱۰ کرسی شورای شهر کاکی و بادوله نیز ۸۱ نفر نام نویس کرده اند.

وی بیان کرد: در دولت تدبیر و امید خدمات خوبی به مردم ارائه شده که احداث شش زمین چمن مصنوعی، اجرای طرح های هادی، گاز کشی به روستاها، توسعه راهها و اجرای طرح‌های امید از جمله این خدمات است.

حاجیانی با اشاره به سیل اخیر در بخش کاکی خاطرنشان کرد: بارندگی اخیر خسارت زیادی به تاسسات زیر بنایی وارد کرد که تاکنون بخشی از آنها با همت فرماندار مرتفع شده است.

کد خبر 3959000

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha