۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۰:۴۶

رئیس شبکه بهداشت دشتی:

۱۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته سلامت در دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

۱۶ پروژه عمرانی همزمان با هفته سلامت در دشتی افتتاح و اجرا می‌شود

دشتی- رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در هفته سلامت امسال ۱۶ پروژه با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال افتتاح و اجرا می شود.

اصغر بحرانی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: این پروژه‌ها شامل سی تی اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان زینبیه خورموج، طرح توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان زینبیه خورموج، مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد پانسیون شهربادوله، احداث پانسیون شش واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه است.

وی افزود: همچنین احداث و تجهیز ۵ خانه بهداشت در روستاهای سنا، درویشی، گنخک، لاور شرقی و کردوان علیا، احداث و تجهیز دو پایگاه سلامت شهر شنبه و ناخکی، احداث و تجهیز پانسیون چهار واحدی مرکز خدمات جامع شهری روستایی شهر کاکی، احداث و تجهیز کلینیک دهان و دندان شهر خورموج و نوسازی انباردارویی، سالن کنفرانس و زمین چمن مصنوعی شبکه بهداشت از دیگر پروژه ها به شمار می‌رود.

بحرانی با بیان اینکه دو پروژه خانه بهداشت زیارت ساحلی و وراوی با اعتبار ۳ میلیارد ریال نیز عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود، تصریح کرد: این پروژه‌ها در حضور وزیر بهداشت و درمان در سطح شهرستان افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می شود.

وی خاطرنشان کرد: تعداد زیادی پروژه نیز با اعتبار بالغ بر ۸۰ میلیارد ریال در دست اجرا است که تلاش داریم در اسرع وقت تکمیل و به بهره برداری برسد.

کد خبر 3959017

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha