۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۰۵

معاون دانشگاه علوم پزشکی بوشهر:

خدمات سلامت در مناطق محروم و صعب‌العبور استان بوشهر توسعه می‌یابد

خدمات سلامت در مناطق محروم و صعب‌العبور استان بوشهر توسعه می‌یابد

بوشهر - معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر گفت: هیچ عاملی نباید مانع از خدمت رسانی در مناطق محروم و صعب العبور شود.

به گزارش خبرنگار مهر، عبدالمحمد خواجه‌ئیان ظهر شنبه در بازدید از خانه بهداشت روستای صعب‌العبور باغ‌تاج از توابع بخش ارم دشتستان اظهار داشت: بهورزان این خانه بهداشت با وجود نبود امکانات رفاهی همچنان نسبت به ارائه خدمات بهداشتی به مردم تمام تلاش خود را انجام می‌دهند.

وی اضافه کرد: هدف از اجرای طرح تحول نظام  سلامت، دسترسی آسان و ارزان مردم به  خدمات ارزان و با کیفیت است و هیچ عاملی نباید مانع از خدمت رسانی به مردم به خصوص در مناطق محروم و صعب‌العبور باشد و ما به عنوان متولیان این امر مهم، تمام تلاش و کوشش خود را انجام دهیم.

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر ادامه داد: در این بازدید ضمن بررسی مشکلات و کمبودهای این روستا، تصمیماتی اتخاذ شد و انجام آن‌ها در اولویت برنامه‌ها قرار گرفت.

وی گفت: با توجه به قدمت خانه بهداشت، با هماهنگی دفتر فنی دانشگاه علوم پزشکی بوشهر، برای تعمیر یا احداث خانه بهداشت اقدام شود.

پیگیری تعمیر و راه‌اندازی پانل خورشیدی برای روستا ، پیگیری و راه‌اندازی آنتن مخابرات، پیگیری اینترنت، خدمات پزشکی، دندانپزشکی، آزمایشات و مراقبت‌ها به‌صورت اکیپی و هر فصل یک بار توسط مرکز خدمات جامع سلامت تنگ ارم در دستور کار قرار گرفت.

در این بازدید، بسته‌هایی شامل  سبد غذایی و وسایل بهداشتی به تعدادی از خانوارها تقدیم شد.

کد خبر 3959717

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha