۲ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۵۰

رئیس شبکه بهداشت دشتی:

۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه سلامت شهرستان دشتی سرمایه‌گذاری شد

۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه سلامت شهرستان دشتی سرمایه‌گذاری شد

دشتی - رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی گفت: در چهار سال گذشته بیش از ۳۰۰ میلیارد ریال در حوزه سلامت شهرستان دشتی سرمایه‌گذاری شده است.

به گزارش خبرنگار مهر، اصغر بحرانی بعد از ظهر شنبه در جمع مسئولان دشتی در سال جاری اظهار داشت: برگزاری مسابقات ورزشی، دیدار مدیران بهداشت با ائمه جمعه شهرستان، برپایی نمایشگاه غذای سالم و محصولات هنری داوطلبان سلامت در روستای میانخره، اطلاع‌رسانی از طریق بنر و آموزشهای گروهای هدف در سنین مختلف با موضوع پیشگیری از افسردگی، بخشی از برنامه‌های هفته سلامت است.

وی افزود: برگزاری جلسه شورای سلامت و امنیت غذایی شهرستان، انهدام مواد آرایشی تاریخ گذشته، و آیین سفیران سلامت برخی دیگر از برنامه‌های این هفته است.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی تصریح کرد: در هفته سلامت امسال پروژه‌های عمرانی، زیرساخت‌ها و تجهیزات پزشکی با اعتباری بالغ بر ۱۲۵ میلیارد ریال در شهرستان دشتی افتتاح و مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرند.

بحرانی گفت: در هفته سلامت سی‌تی‌اسکن ۱۶ اسلایس بیمارستان زینبیه(س) خورموج که با ۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیارد تومان خریداری شده است، مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و پروژه توسعه، نوسازی و تجهیز اورژانس بیمارستان زینبیه(س) خورموج با هزار متر مربع مساحت و با اعتبار ۲ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان افتتاح می‌شود.

وی ادامه داد: احداث مرکز خدمات جامع سلامت و دو واحد پانسیون شهر بادوله با اعتبار ۲ میلیارد و  ۲۰۰ میلیون تومان، احداث پانسیون شش واحدی پزشکان متخصص بیمارستان زینبیه(س) با اعتبار یک میلیارد تومان، احداث و تجهیز ۵ خانه بهداشت در روستاهای سنا، درویشی، گنخک، لاور شرقی و کردوان علیا با اعتبار یک میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان، احداث و تجهیز دو پایگاه سلامت شهر شنبه و ناخکی شهر خورموج با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، احداث و تجهیز پانسیون چهار واحدی مرکز خدمات جامع شهری روستایی شهر کاکی با اعتبار ۷۰۰ میلیون تومان، احداث و تجهیز کلینیک دهان و دندان شهر خورموج با اعتبار ۵۰۰ میلیون تومان و نوسازی انبار دارویی، سالن کنفرانس بهداشت و زمین چمن مصنوعی با اعتبار ۴۰۰ میلیون تومان از پروژه‌هایی است که در این هفته افتتاح خواهند شد.

وی افزود: همچنین عملیات اجرایی خانه‌های بهداشت زیارت ساحلی و وراوی با مجموع اعتبار ۶۰۰ میلیون تومان در این هفته آغاز می شود.

رئیس شبکه بهداشت و درمان شهرستان دشتی با اعلام این که پروژه‌های در دست اقدام این شبکه دارای اعتباری معادل ۸ میلیارد تومان است، بیان کرد: در چهار سال دولت تدبیر و امید در حوزه سلامت شهرستان دشتی بالغ بر ۳۰۰ میلیارد ریال سرمایه‌گذاری شده است.

کد خبر 3959726

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha