۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱

رئیس هیئت ژیمناستیک قم در گفتگو با مهر:

سرمایه ژیمناستیک قم نباید هدر برود

سرمایه ژیمناستیک قم نباید هدر برود

قم - رئیس جدید هیئت ژیمناستیک قم اعتقاد دارد تعامل همه جانبه خانواده ژیمناستیک قم می‌تواند مانع از هدر رفتن سرمایه انسانی ژیمناستیک قم شود.

علیرضا طاهریان در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: چارچوبی از سوی اداره کل ورزش و جوانان قم  برای ارزیابی هیئت‌ها تنظیم می‌شود و در فدراسیون هم همین چارچوب وجود دارد اما چارچوب اصلی کاری ژیمناستیک در قم باید بر مبنای طی مسیری مبتنی بر جلوگیری از هدر رفتن سرمایه‌ها باشد.

وی افزود: ما باید شرایط بومی و محلی استان، شرایط فرهنگی و وضعیت نرم افزاری و سخت افزاری ورزش استان را برای پیشرفت ژیمناستیک قم در نظر بگیریم. با توجه به این شاخص‌ها و با توجه به اولویت‌های استانی ما می‌توانیم سیاست‌های استراتژیک برای رشد ژیمناستیک را در نظر بگیریم اما این برنامه‌ها باید اجرا شود که از طریق یک گروه با کار تیمی و با همدلی برنامه‌ها به مرحله اجرا در می‌آید.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم گفت: رئیس یک هیئت ورزشی به تنهایی نمی‌تواند ضامن اجرای برنامه‌های ایده آل خود باشد زیرا کار، گروهی است. ضمانت اجرایی تمام این برنامه‌ها، حمایتی است که قرار است از سوی جامعه ژیمناستیک صورت گیرد.

طاهریان بیان داشت: اگر بخواهیم ژیمناستیک قم رونق بگیرد باید همه دست به دست هم بدهیم. ممکن است هر کس ایده‌هایی داشته باشد اما باید بدانیم هدف نهایی، رشد ژیمناستیک است و رسیدن به این هدف مستلزم این است که همه در کنار هم قرار بگیریم و نه در برابر هم.

وی عنوان کرد: در برنامه آتی رشد ژیمناستیک در قم به دنبال توسعه علمی مربیان و رشد دانش فنی ژیمناستیک در قم هستیم و باشگاه‌ها و مربیان در این فرآیند سازماندهی شده و همه در خدمت پرورش استعدادهای درخشان ژیمناستیک قم قرار می‌گیرند.

رئیس هیئت ژیمناستیک قم تصریح کرد: ژیمناستیک رشته‌ای مادر و کلیدی برای توسعه سایر رشته‌ها است و هر اندازه به ژیمناستیک توجه شود سود و منفعت آن برای سایر رشته‌های ورزشی نیز خواهد بود بنابراین نیاز است به این رشته نگاهی فراتر از یک رشته ورزشی، همانند سایر رشته‌ها باشد.

کد خبر 3960281

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha