۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۹:۵۲

رسانه‌ها از حضور در جلسه محروم شدند

بررسی تعطیلی زاگرس خودروپشت درهای بسته/پاسخ مبهم وزیربه خبرنگاران

بررسی تعطیلی زاگرس خودروپشت درهای بسته/پاسخ مبهم وزیربه خبرنگاران

بروجرد- جلسه بررسی مشکلات زاگرس خودرو بروجرد پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه بررسی مشکلات واحد صنعتی زاگرس خودرو بروجرد که این روزها خبر تعطیلی آن به سر خط رسانه های مختلف رفته است، عصر امروز پشت درهای بسته و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

این جلسه با حضور وزیر صنعت، معدن و تجارت، استاندار لرستان و مدیرعامل کارخانه زاگرس خودرو و بدون حضور خبرنگاران برگزار شد.

پس از اتمام جلسه نیز محمدرضا نعمت زاده در پاسخ به خبرنگار مهر گفت: نتیجه جلسه این بود که ما همه باید کمک کنیم تا دوباره کارخانه شروع به فعالیت کند.

بر اساس این گزارش، زاگرس خودرو یکی از شرکت‌ها و کارخانه‌های خودروسازی در ایران بود که در زمینه مونتاژ اتومبیل فعالیت داشت. کارخانه زاگرس خودرو در بخش اشترینان شهرستان بروجرد و در سه راهی بروجرد - ملایر - نهاوند قرار گرفته‌است و از سال ۱۳۷۵ شروع به فعالیت کرد.

مطابق آماری که اواخر سال گذشته رئیس سازمان صنعت و معدن و تجارت لرستان اعلام کرده، بر اساس اطلاعات سامانه رونق تولید  ۵۷۰ واحد راکد و نیمه راکد و ... در لرستان وجود دارد که برخی از این واحدها تسهیلات دریافت کرده اند.

این در حالیست که رئیس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرم آباد به عنوان مسئول پارلمان بخش خصوصی گفته است: مشکل چندانی از تولید و صنعت استان رفع نشده و آنچه صورت گرفته موجب حرکت و تغییر چشمگیری در این حوزه نشده است.

کد خبر 3961858

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha