۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۲۳

نماینده مردم قم در مجلس:

مردم با انتخاب درست می‌توانند تحول جدی در کشور ایجاد کنند

مردم با انتخاب درست می‌توانند تحول جدی در کشور ایجاد کنند

قم - نماینده مردم قم در مجلس گفت: امروز مردم در انتخاب ریاست جمهوری با انتخابی درست می‌توانند در تحقق اهداف انقلاب گام بردارند و تحول جدی به وجود بیاورند.

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مجتبی ذوالنور شامگاه دوشنبه در مسجد امیرالمؤمنین قم، اظهار داشت: خدا را شاکریم که عرصه دیگری را برای اقدام در تعیین سرنوشت و حرکت به سمت تحقق آرمان‌های بلند امام راحل و پیاده شدن اهداف انقلاب برای ما فراهم آورده است.

وی با بیان اینکه کشور با مشکلاتی روبه‌رو است و ادامه این مشکلات با القای دشمنان به نظام ضربه می‌زند، گفت: امروز بر اثر ناتوانی و ناکارامدی بعضی مدیران مدعی، مردم ما با مشکلات متعدد اقتصادی، بیکاری، افسار گسیختگی فرهنگی و وادادگی در عرصه دیپلماسی روبه‌رو هستند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی افزود: امروز مردم وارد عرصه سرنوشت‌ساز انتخاب ریاست جمهوری می‌شوند و با انتخابی درست می‌توانند در تحقق اهداف انقلاب گام بردارند و تحول جدی به وجود آورند.

وی تصریح کرد: همه جبهه انقلاب خوشحال هستند که امروز بهتر از گذشته وحدت و انسجام میان نیروهای انقلابی ایجاد شده است.

حجت الاسلام ذوالنور ادامه داد: محمد باقر قالیباف نامزد دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری مرد عرصه‌های سخت و کارهای بزرگ است و در دوران جنگ تحمیلی سرداری لایق و پس از آن نیز در نیروی مقاومت، هوافضا و شهرداری تهران خوش درخشیده است.

وی عنوان کرد: شهردار تهران در زمانی که همه کشور درگیر رکود بود توانست این شهر را اداره و شکوفایی ایجاد کند.

نماینده مردم قم در مجلس شواری اسلامی افزود: هر کاندیدایی از جبهه انقلاب به پیروزی برسد برای جبهه انقلاب افتخار است و امیدواریم گام‌های بلندی در جهت توسعه، تحول و حل مشکلات مردم در عرصه‌های مختلف برداشته شود.

کد خبر 3961892

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha