۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۳

مسئول دبیرخانه شورای هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی:

اطلاعات ۴۰۷ هیئت مذهبی خراسان جنوبی در سامانه طوبی ثبت شد

اطلاعات ۴۰۷ هیئت مذهبی خراسان جنوبی در سامانه طوبی ثبت شد

بیرجند- مسئول دبیرخانه شورای هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی گفت: تاکنون ۴۰۷ هیئت مذهبی استان در سامانه طوبی ثبت نام شده اند.

سید محمد حسینی در گفت و گو با خبرنگار مهر بیان کرد: ثبت نام از تشکل های دینی در سامانه طوبی از شهریور ماه سال جاری آغاز شده است.

وی ادامه داد: اطلاعات هیئت های مذهبی، کانون های فرهنگی و تبلیغی، انجمن های اسلامی و مداحان در این سامانه ثبت می شود.

حسینی با بیان اینکه تاکنون اطلاعات ۴۰۷ هیئت مذهبی خراسان جنوبی در این سامانه به ثبت رسیده است، افزود: از این تعداد اطلاعات ۱۱۳ هیئت تایید شده است.

وی ادامه داد: همچنین تاکنون ۵۴۵ مداح و ذاکر اهل بیت (ع) استان اطلاعات خود را در این سامانه به ثبت رسانده اند.

مسئول دبیرخانه شورای هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: تاکنون ۱۶ کانون فرهنگی و تبلیغی و ۱۰ انجمن اسلامی در سامانه طوبی ثبت نام کرده اند.

وی با اشاره به اهداف اجرای این طرح، بیان کرد: ساماندهی و برنامه ریزی جامع کشوری برای تشکل های دینی و مذهبی از مهم ترین اهداف این طرح است.

حسینی با تاکید بر اینکه این طرح گام مهمی در ساماندهی هیئت های مذهبی است، افزود: بعد از این، تمامی برنامه ها اعم از صدور مجوزهای بر مبنای این سامانه خواهد بود.

مسئول دبیرخانه شورای هیئت های مذهبی تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی ادامه داد: با ثبت اطلاعات تشکل های دینی در این سامانه، بانک اطلاعاتی آن ها در دسترس بوده و فعالیت ها نیز منسجم می شود.

وی خواستار ثبت نام شاعران، مداحان و هئیت های مذهبی در این سامانه شد و افزود: صدور مجوز و کارت مداحی منوط به ثبت نام در سامانه طوبی خواهد بود.

کد خبر 3964823

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha