۱۱ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۲:۵۱

آیت الله علما:

تمام همّ و غم غرب دشمنی با اسلام است

تمام همّ و غم غرب دشمنی با اسلام است

کرمانشاه- نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرمانشاه گفت: دشمنان موج اسلام هراسی را راه انداختند و تمام هم و غم غرب دشمنی با اسلام است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت الله مصطفی علما امروز دوشنبه در جلسه برنامه ریزی اعیاد شعبانیه در کرمانشاه اظهار داشت: مسئله عاشورا و نیمه شعبان دو مسئله بسیار مهم است که از اسلام و انقلاب و شعائر دینی حفاظت کرده است.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه مسئله عاشورا و نیمه شعبان را از سرمایه های والا دانست و  بیان کرد: دشمنان اقرار کردند تا زمانیکه مسئله مهدویت و امام حسین علیه السلام وجود دارد کاری از آنان ساخته نیست.

آیت الله علما با بیان اینکه مسئله عاشورا و مهدویت روزبروز زنده تر و بروزتر مطرح است، گفت: همه این مسائل برای این است که اسلام زنده بماند.

امام جمعه کرمانشاه بیان کرد: دشمنان موج اسلام هراسی را راه انداخته و این دشمنی را نه با مسیحیت  و نه با یهودیت و نه با بودایی ها راه انداختند و تمام هم و غم غرب دشمنی با اسلام است.

آیت الله علما با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی به طور طبیعی به جهان صادر می‌شود، گفت: باید این حرکت را با زبان و بیان روز و باسلیقه زنده نگه داریم و می توانیم جوانان را جذب کنیم.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه حفظ کلمه «لا اله الا الله» را مورد تاکید قرار داد و اظهار داشت: همه تلاش ها برای خفظ و اعتلای توحید و کلمه «لا اله الا الله» است و باید حرف اول را در عالم هستی بزند.

آیت الله علما بیان کرد: تمام ۲۴ هزار پیغمبر آمدند تا کلمه توحید را حفظ کنند، عاشورا، تاسوعا، نیمه شعبان، مهدویت و غدیر همه برای زنده نگهداشتن کلمه «لا اله الا الله» است و لذا باید سرمایه گذاری کنیم و هرکس در محور توان خود از این معنا غفلت نداشته باشد.

نماینده ولی فقیه در استان کرمانشاه خواستار کمک و همکاری بیشتر اوقاف و امور خیریه در خصوص بحث مهدویت و نیمه شعبان شد.

کد خبر 3966900

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha