۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۰:۴۴

امام جمعه بوشهر:

استان بوشهر پایتخت استکبارستیزی و ولایت‌مداری است

استان بوشهر پایتخت استکبارستیزی و ولایت‌مداری است

بوشهر - نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: استان بوشهر پایتخت استکبار ستیزی و ولایت‌مداری است.

به گزارش خبرنگار مهر، آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری عصر چهارشنبه در نخستین همایش مبلغات جهادی حوزه علمیه خواهران بوشهر اظهار داشت: مبلغان و مبلغین در جامعه نقش و وظیفه بسیار مهمی را بر عهده دارند و ترویج فرهنگ دینی یکی از مهمترین وظایف آنان است.

وی با بیان اینکه مهمترین رسالت یک عالم دینی تبلیغ دین است، خاطرنشان کرد: رفتار و گفتار مبلغان دینی باید با احکام و آموزه‌های اسلامی تناسب داشته باشد.

امام جمعه بوشهر با بیان اینکه تحصیل و تهذیب مقدمه تبلیغ دینی است، بیان کرد: انسان‌سازی و هدایت افراد از دستاوردهای تبلیغ دین است که رسالتی مهم و پرمشقت است.

وی با بیان اینکه مقابله با ترفندهای دشمنان و بصیرت‌افزایی در این عرصه از رسالت‌های مهم طلاب و روحانیون است، افزود: مبلغان دینی سد محکمی برای مقابله با توطئه‌های دشمنان هستند.

صفایی بوشهری با تاکید بر لزوم ترویج فرهنگ حرکت انقلابی در حوزه‌های علمیه، ادامه داد: استان بوشهر پایتخت استکبار ستیزی و ولایت‌مداری است و به عنوان الگوی انقلابی‌گری شناخته می‌شود.

مدیر حوزه‌های علمیه خواهران استان بوشهر نیز در این آئین با اشاره به فعالیت ۱۰ مدرسه علمیه در استان بوشهر، اظهار داشت: رشد ۳۰۰ درصدی کمی و کیفی مدارس علمیه استان بوشهر را شاهد هستیم.

حجت‌الاسلام یوسف جمالی با اشاره به تامین ۹۰ درصد زیرساخت‌های آموزشی حوزه‌های علمیه خواهران استان، اضافه کرد: ۲۶۰ نفر از مبلغات جهادی در برنامه‌های اقامه نماز مدارس استان بوشهر حضور دارند.

کد خبر 3969450

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha