۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۰۵

استاندار قزوین:

همه باید در حل مشکلات فرهنگی مشارکت کنند

همه باید در حل مشکلات فرهنگی مشارکت کنند

قزوین- استاندار قزوین گفت: در حل مشکلات فرهنگی و کاهش آسیب های اجتماعی به دور از فرافکنی همه باید احساس مسئولیت کنند و با مشارکت همه جانبه در رفع مسائل همکاری کنند.

به گزارش خبرنگار مهر، فریدون همتی عصر چهارشنبه در دیدار با جمعیت بانوان فرهیخته فعال در عرصه فرهنگ وارزشهای دینی اظهارداشت: از تشکیل جمعیت بانوان فرهیخته در تبلیغات اسلامی خوشحالیم و امیدواریم این گروه بتواند در کاهش آسیب های اجتماعی نیز نقش خود را ایفا کند.

وی افزود: حضور بانوان در عرصه های مختلف سیاسی، اجتماعی، فرهنگی، علمی و ورزشی بیانگر توانمندی های بانوان در همه عرصه هاست و باید قدر این ظرفیت را بدانیم و از آن بخوبی استفاده کنیم.

استاندار قزوین تصریح کرد: در هر جا که از توانمندی و ایده های بانوان برخوردار شده ایم به موفقیت های خوبی دست یافته ایم و در عرصه فرهنگی و آسیب های اجتماعی باید از این ظرفیت بیشتر استفاده کنیم.

وی یادآورشد: بانوان نشان داده اند مسئولیت پذیری و اراده جدی خوبی در کارها دارند و ما نیز در استان با انتخاب بانوانی توانا در عرصه مدیرکلی و بخشداری به این باور رسیدیم که کارها باحضور بانوان بهتر انجام شده است.

همتی تصریح کرد: حانواده، مدرسه، دانشگاه، جامعه در شکل گیری شخصیت فرزندان تاثیرگذار است اما باید پذیرفت نقش بانوان برجسته تر است و اگر از شما بانوان در تربیت فرزندان بهتر استفاده کنیم اینده درخشانی در انتظار جامعه خواهد بود.

وی یادآورشد: هرجا ناسازگاری و آسیب زیاد است از حضور زنان کمتر استفاده کرده ایم و هر جا به موفقیت رسیده ایم مشارکت زنان تاثیرگذار بوده است.

استاندار بیان کرد: بانوانی که از توانایی های فردی و اجتماعی و خصایصی مانند صبر و حوصله، تدبیر و گذشت برخوردار بوده اند توانسته اند کمک دیگران باشند.

سیاسی نبودن تبلیغات اسلامی ارزشمند است

همتی گفت: بسیار خوشحالیم که بامدیریت منطقی آقای نعمت اللهی سازمان تبلیغات اسلامی بدون سیاسی کاری در مسیر امور فرهنگی و دینی گام برمی دارد زیرا هرجا سیاسی بازی حاکم شده از کار اصلی بازمانده ایم.

وی اضافه کرد: گاهی آنقدر سیاسی کاری می کنیم و با متهم کردن یکدیگر انرژی، وقت و هزینه های زیادی را بیهوده هدر می دهیم که مسئولان را از خدمت باز می داریم اما باید با عقلانیت و بدور از سیاسی کاری در مسیر خدمت رسانی و راه انداختن کار مردم باشیم.

هرکس تایید صلاحیت شد برای ما محترم است

استاندار در ادامه به انتخابات هم اشاره کرد و اظهارداشت: در استانه برگزاری انتخابات آنچه برای ما مهم است مشارکت حداکثری و حماسی مردم است و همه تمهیدات لازم را انجام می دهیم تا این رویداد بخوبی با حضور مردم برگزار شود.

همتی گفت: کسانی که تایید صلاحیت می شوند برای ما محترم هستند و باید بر اساس قانون خود را در معرض قضاوت مردم قرار دهند و امیدواریم کسی که تجربه کاری، مدیریت اجرایی داخلی و خارجی، تعهد و تخصص دارد از سوی مردم انتخاب شود.

وی اضافه کرد:همه بایدبه دور ازگرایشهای سیاسی و حزبی به فکر منافع نظام باشند و بستر را برای انتخاب اصلح از سوی مردم مهیا کنند و همه تلاش می کنیم تا حماسه بزرگ شکل بگیرد.

دنیا منتظر انتخاب مردم ایران است

استاندار گفت: انتخابات پیش رو برای ما بسیار مهم است و دنیا نیز منتظر انتخاب مردم است و یکی از رویدادهای مهم کشور در آستانه وقوع است که امیدواریم حرکتی حماسی شکل بگیرد.

مشکلات را فراافکنی نکینم/ همه باید در حل مشکلات کمک کنند

وی بیان کرد: همه کسانی که در حوزه فرهنگ نقشی دارند باید در حل مشکلات آن مشارکت کنند و فرافکنی و دیگران را به کوتاهی متهم کردن منطقی نیست.

همتی اضافه کرد: مباحث اجتماعی مربوط به یک جریان و حزب نیست واگر بخواهیم مشکلی حل شود باید همه مشارکت کرده و وارد کار شوند و سهم خود را ادا کنند تا مسائل حل شود.

کد خبر 3969458

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha