۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۱:۲۵

انتظار مسافران تهران- کرج هنوز محقق نشده است؛

وقتی ترافیک کرج را دور می زند + فیلم

وقتی ترافیک کرج را دور می زند + فیلم

کرج - سال‌هاست تردد از آزادراه کرج با چاشنی ترافیک همراه است و در این میان تکمیل نشدن پروژه امتداد اتوبان شهید همت گره‌های ترافیک را کور و کورتر کرده است.

خبرگزاری مهر - گروه استان‌ها - عارف فتحی: سال‌هاست که آمدن به کرج تاوان دارد؛ تاوانی از جنس گرفتار شدن در ترافیک چند کیلومتری و متأسفانه ویترین اتوبان پر است از واکنش عصبی شهروندان گرفتار در ترافیک؛ سری که بچرخانی با رانندگانی مواجه می‌شوی که شیشه خودرو را پایین آورده و با کلافگی غیرقابل وصفی خیره به روبه‌رو هستند شنیدن این دیالوگ «ترافیک است دیر می‌رسم» دیگر در ورودی شهر کرج عادی شده است.

نقل چند سطر بالا، درد دل همه‌کسانی است که هنگام غروب مجبورند پس از تحمل ترافیک چند کیلومتری از تهران به سمت کرج بیایند. طبق آمارها روزانه بیش از ۳۰۰ هزار خودرو از اتوبان تهران – کرج عبور می‌کنند و این یعنی عمق فاجعه، یعنی صبر هر شهروند حدی دارد.

پروژه امتداد اتوبان شهید همت تا کرج که در دولت نهم مطرح، تائید و تصویب شد تا معضل ترافیک میان دو کلان‌شهر کرج و تهران را حل کند هنوز به بهره‌برداری نرسیده است بسیاری از مسئولان بر این باور هستند بهره‌برداری این پروژه کاهش محسوس ترافیک در ورودی‌های شهر کرج را به دنبال دارد حال باید نشست و نظاره کرد که زمان افتتاح این پروژه کی فرامی‌رسد بلکه البرزنشینان برای رفت‌وآمد به پایتخت کمی نفس راحتی بکشند.

کد خبر 3971099

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha