۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۵۸

سخنگوی قوه قضاییه در پاسخ به مهر؛

دستگیری زنی با اتهامات امنیتی/ شکایتی از سایت کارانه دریافت نشده

دستگیری زنی با اتهامات امنیتی/ شکایتی از سایت کارانه دریافت نشده

سخنگوی قوه قضاییه با تایید دستگری فردی به اتهام موارد امنیتی و غیر امنیتی گفت: تاکنون شکایتی از سایت کارانه یکی از نامزدهای ریاست جمهوری ارسال نشده است.

سخنگوی دستگاه فضا در پاسخ به سوال خبرنگار مهر، مبنی براینکه شنیده شده در روزهای اخیر خانمی دستگیر شده که ضمن ارتباط با سرویس های بیگانه و جاسوسی، کار جن گیری و رمالی می کرده و با همین عنوان جن گیری و رمالی، با برخی مسئولان دولتی در ارتباط بوده و پول‌های کلانی به دست آورده، این موضوع صحت دارد یا خیر؟ گفت: بله اخیرا فردی دستگیر شده که هم اتهام امنیتی و هم غیر امنیتی دارد، با این حال مجاز به بیان  جزئیات ببشتر نیستم، بعد از رسیدگی به پرونده ها اگر قابل ذکر بود، اعلام می شود.

سخنگوی دستگاه قضا در خصوص اعلام شکایت های نامزدهای انتخابات در فرایند مناظرات و اینکه آیا این شکایت ها در قوه قضائیه هم ثبت می شود یا خیر، گفت: شکایت ها به کمیسیون مربوطه ارسال می شود و تاکنون نشنیدم که شکایتی به دادگستری شده باشد.

وی در خصوص راه اندازی سایت کارانه از سوی یکی از کاندیداهای انتخابات و اینکه جمع آوری اطلاعات مردم قانونی است؟ گفت: باید بررسی صورت گیرد، با این حال  شکایتی در این خصوص تا کنون به قوه قضائیه ارسال نشده است.

محسنی اژه ای در رابطه با سخنان وزیر کشور در مورد ثبت ۶۷ تخلف مربوط به رسانه های نظامی گفت: اختلافی در این خصوص بین دادستانی تهران و وزارت کشور مطرح است. مواردی هست وزارت کشور مستقیما و بدون اعلام شکایت به رسانه ها، به دادستانی تهران ارسال کرده است. با این حال نبایدرسانه ها له یا علیه کاندیدا بنویسند.

محسنی اژه ای در خصوص اقدامات قضایی حادثه معدن آزاد شهر گفت: قوه قضائیه هم از بدو حادثه به این موضوع اشاره کرد. بازرسی کل کشور تیمی را در این خصوص ارسال کرده است و کارفرما دیروز به دادسرا احضار شده بود.

کد خبر 3972608

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha