۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۸:۴۶

در ششمین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا؛

تیم والیبال ایران بر قزاقستان غلبه کرد/ تحسین کارشناسان و مردم

تیم والیبال ایران بر قزاقستان غلبه کرد/ تحسین کارشناسان و مردم

اردبیل- در ششمین روز از مسابقات والیبال امیدهای آسیا تیم والیبال امید ایران با بازی تحسین‌برانگیز و نتیجه سه بر صفر بر رقیب خود قزاقستان پیروز شد.

به گزارش خبرنگار مهر، در وضعیتی که ایران به یک چهارم نهایی راه یافته بود با بازی در مقابل قزاقستان چهارمین برد خود را رقم زد و به نیمه‌نهایی مسابقات والیبال امیدهای آسیا راه یافت.

این بازی که با تشویق تحسین‌برانگیز مردم اردبیل همراه بود، از ابتدا تا انتها قدرت، توانمندی، ظرافت و اخلاق ورزشی بازیکنان ایرانی را به نمایش گزارد.

در ست نخست این بازی ایران با نتیجه حیرت‌انگیز ۲۵ بر ۹، رقیب را مستأصل کرده و توانست با تفاوت امتیاز قابل‌توجه پیروز میدان باشد.

در ست دوم بار دیگر بلندقامتان والیبال ایران تحسین داوران و کارشناسان را با بازی فنی خود برانگیخته و به پیروزی ۲۵ بر ۱۷ در مقابل رقیب رسیدند.

در ست سوم و در وضعیتی که قزاقستان از پیروزی بر ایران قطع امید کرده بوده، بار دیگر تیم والیبال ایران حریف را با نتیجه ۲۵ بر ۱۴ مغلوب کرد.

با پیروزی تیم والیبال امید ایران سالن رضازاده اردبیل غرق در شادی و شور شد بطوریکه اینبار بازیکنان تیم والیبال طرفداران خود را تشویق کردند.

بازی ایران و تایلند روز دوشنبه ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار می شود.

کد خبر 3972740

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • کیومرث ارجمند IR ۲۳:۰۰ - ۱۳۹۶/۰۲/۱۷
      0 0
      درود بر غیرت تان