۱۹ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۹:۰۵

با حضور شهردار کرمان؛

سردیس شهید چکشیان در بوستان شهید شهر کرمان رونمایی شد

سردیس شهید چکشیان در بوستان شهید شهر کرمان رونمایی شد

کرمان - شهردار کرمان در مراسم رونمایی از اولین سردیس شهدا در بوستان شهید گفت: هفته معلم فرصت خوبی برای تقدیر از معلمان شهید کرمانی است.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی شهرداری کرمان، علی بابایی با اشاره به نصب اولین سردیس شهید با مشارکت بنیاد شهید و شهرداری کرمان گفت: با راه اندازی بوستان شهید مقرر شد سردیس برخی از شهدا در آن نصب شود.

وی از نمایش آثار شهدا در سالن مجاور در آینده خبر داد و تصریح کرد: این حرکت فرهنگی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت صورت گرفته است.

شهردار کرمان، شهید علیرضا چکشیان را از معلمان برجسته کرمان عنوان و تاکید کرد: شهرداری کرمان با نصب سردیس شهید چکشیان اقداماتی در معرفی شهدا به شهروندان آغاز کرده است.

بابایی تصریح کرد: این اقدام فرهنگی با همکاری شهرداری منطقه یک، اداره بهسازی و زیباسازی محیط و معاونت خدمات شهری شهرداری کرمان صورت گرفته است.

شهید علیرضا چکشیان در مشهد مقدس به دنیا آمد. وی در سال 56 با ورود به آموزش و پرورش راین، در سه نوبت از لشکر 41 ثارالله به جبهه های دفاع مقدس اعزام شد. شهید چکشیان در اسفند 62 و در عملیات بدر به درجه رفیع شهادت نائل آمد.

کد خبر 3973997

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha