۲۰ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۴:۰۲

استاندار بوشهر:

روند اجرای سد دالکی دشتستان تسریع می‌شود

روند اجرای سد دالکی دشتستان تسریع می‌شود

بوشهر - استاندار بوشهر با اشاره به اهمیت بالای اجرای سد دالکی در شهرستان دشتستان، گفت: روند اجرای سد دالکی تسریع می‌شود.

به گزارش خبرنگار مهر، مصطفی سالاری پیش از ظهر چهارشنبه در آئین افتتاح زمین چمن مصنوعی فوتبال شهر وحدتیه اظهار داشت: در راستای توسعه زیرساخت‌های ورزشی و تفریحی در سطح استان بوشهر چند طرح مهم اجرا شده است.

وی به اجرای طرح احداث زمین چمن مصنوعی در سطح شهرهای استان اشاره کرد و ادامه داد: در روستاهای بالای ۵۰۰ نفر جمعیت استان بوشهر نیز این طرح اجرایی شده است و شاهد استقبال خوبی از زمین‌های چمن مصنوعی هستیم.

استاندار بوشهر از ساخت زمین‌های والیبال و دیگر رشته‌های ورزشی در شهرها و روستاهای استان بوشهر خبر داد و اضافه کرد: بخشی از این پروژه‌ها به بهره‌برداری رسیده است و طرح‌های دیگری نیز در دست اجرا است.

وی با بیان اینکه تلاش داریم تا فضای مناسبی برای ورزش و تفریح جوانان در نقاط مختلف استان ایجاد شود، افزود: از همه ظرفیت‌ها برای افزایش سطح کیفی پروژه‌های عمرانی و تکمیل طرح‌های نیمه تمام استفاده می‌کنیم.

سالاری با اشاره به اهمیت بالای اجرای سد دالکی در شهرستان دشتستان، خاطرنشان کرد: پیمانکار اجرای بدنه اصلی سد دالکی شهرستان دشتستان با سرمایه گذاری ۴ هزار میلیارد ریال انتخاب شده است.

وی با اشاره به نقش مهم سد دالکی در رفع مشکلات کشاورزان منطقه، بیان کرد: گروه تخصصی سپاسد قرارگاه خاتم الانبیاء پیمانکار اجرای این سد است.

استاندار بوشهر با اشاره به درخواست مردم این منطقه برای تسریع در روند اجرای سد دالکی، ادامه داد: این خواسته در جریان سفر اواخر سال گذشته وزیر نیرو به استان بوشهر مطرح شد و وزیر نیرو نیز بر این موضوع تاکید کرد.

کد خبر 3975392

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha