۲۴ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۵:۰۱

معاون فرماندار هرسین مطرح کرد:

تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر 

تشریح برنامه‌های گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر 

کرمانشاه- معاون فرمانداری هرسین به تشریح برنامه‌های این شهرستان در راستای گرامیداشت سالروز حماسه آزادسازی خرمشهر پرداخت.

به گزارش خبرنگار مهر، جلسه ستاد بزرگداشت سالروز آزاد سازی خرمشهر امروز یکشنبه با حضور معاون فرماندار و دیگر اعضا در محل سالن جلسات فرمانداری هرسین برگزار شد.

نجف میرزاحسینی، معاون فرمانداری شهرستان هرسین در این جلسه ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا از این روز به عنوان نماد وحدت نیروهای نظامی و نقطه عطفی در تاریخ پرافتخار نظام مقدس جمهوری اسلامی یاد کرد.

میرزا حسینی افزود: تبین دستاوردها و فرهنگ غنی دفاع مقدس و انتقال آن به نسل های جدید جامعه و تلاش در جهت حفظ و نشر آن بسیار ضروری است.

وی از ایجاد بسترهای مناسب جهت حضور هر چه باشکوه‌تر مردم در مراسمات این روز و گسترش برنامه های فرهنگی به همین این مناسبت به عنوان عاملی مهم در جهت ترویج و نهادینه شدن فرهنگ ایثار و مقاومت در جامعه یاد کرد.

به گفته معاون فرماندار هرسین برپایی ایستگاه صلواتی، برگزاری یادواره شهدا و صبحگاه مشترک، دلجویی و دیدار از خانواده های معظم شهدا، کوهپیمایی ، فضای سازی محیطی ادارات و سطح شهر، خاطره گویی رزمندگان، گلباران و عطر افشانی مزار شهداء از مهمترین برنامه های شهرستان هرسین در راستای گرامیداشت حماسه آزاد سازی خرمشهر خواهد بود.

کد خبر 3978523

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha