۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۳:۱۲

شهردار بوشهر:

چهره بوشهر تغییر کرده است/ رفع حالت کهنگی و فرسودگی

چهره بوشهر تغییر کرده است/ رفع حالت کهنگی و فرسودگی

بوشهر - شهردار بندر بوشهر گفت: با اجرای پروژه‌های جدید و متنوع، چهره بوشهر تغییر کرده است و گام‌های اساسی را در زمینه رفع حالت کهنگی و فرسودگی شهر برمی‌داریم.

به گزارش خبرنگار مهر، غلامعلی میگلی‌نژاد صبح دوشنبه در بازدید از روند اجرای پروژه‌های عمران شهری اظهار داشت: شهرداری بوشهر در سال‌های اخیر گام‌های اساسی را در راستای توسعه شهری برداشته است و پروژه‌های بزرگ و متعددی در سطح شهر در دست اجرا است.

وی با اشاره به اینکه چرخ توسعه عمرانی شهر بوشهر با سرعت بیشتری می‌چرخد، اضافه کرد: پروژه‌های جدید در شهر بوشهر آغاز شده و شاهد توسعه عمرانی شتابانی در سطح شهر هستیم.

شهردار بندر بوشهر با بیان اینکه برخی پروژه‌ها سنگ بنایی برای درآمد، رونق اقتصادی و ارتقای کسب و کار هستند، تصریح کرد: بوشهر در مسیر توسعه پایدار قرار گرفته است و پروژه‌های بزرگ عمران شهری در حال افتتاح و بهره‌برداری هستند.

توسعه عمران شهری در ساحل

وی اضافه کرد: یکی از دغدغه‌ها و مطالبات بحق مردم بوشهر، تغییر چهره شهر و رفع حالت کهنگی و فرسودگی بوده است که در راستای تحقق این خواسته با جدیت گام برداشته‌ایم و غبار کهنگی و فرسودگی از چهره بوشهر زدوده شده است.

میگلی‌نژاد یکی از اولویت‌های شهرداری بوشهر را توسعه عمران شهری در ساحل عنوان کرد و افزود: طرح‌های ساحل سازی، پارک‌های ساحلی، رونق تفریحات دریایی، بهسازی پیاده‌روهای ساحلی و ایجاد مبلمان شهری مناسب و استاندارد در دستور کار است.

زیباسازی نوار ساحلی بوشهر

وی با بیان اینکه نوار ساحلی بوشهر به یکی از زیباترین نقاط ساحلی خلیج فارس تبدیل شده است، تصریح کرد: ایجاد  فضایی پویا و با نشاط در نقاط مختلف شهر بوشهر را در دستور کار داریم.

شهردار بوشهر با اشاره به عزم شهرداری برای اجرای پروژه‌های بهسازی پیاده روها و موزاییک فرش معابر شهری، اضافه کرد: در محلات جنوبی شهر بوشهر، آسفالت ۴۶۱ کوچه با حداقل‌ترین سهم همیاری شهروندان اجرا شده است.

توسعه پارک‌های محله‌ای

وی با بیان اینکه چرخ‌های توسعه شهری به کوچه پس کوچه‌های دور افتاده‌ترین مناطق جنوبی شهر رسیده است، تاکید کرد: احداث زمین‌های چمن مصنوعی و چمن طبیعی در محلات مختلف از دیگر اقدامات شهرداری برای تقویت سلامت و نشاط در سطح شهر است.

میگلی‌نژاد با اشاره به توسعه پارک‌های محله‌ای همراه با وسایل ورزشی، افزود: تقویت ورزش در سطح شهر و ایجاد فضای مناسب برای تفریح شهروندان نقش مهمی در سلامت شهروندان دارد.

وی با اشاره به اینکه بوشهر با اجرای طرح‌های جدید همچون نگینی در خلیج فارس می‌درخشد، ادامه داد: با هدف رونق بخشیدن به مرکز اصلی تجاری شهر، تسهیل رفت و آمد شهروندان و بهبود سیمای شهری و تقویت مبلمان شهری اقدام به بهسازی پیاده‌روهای خیابان‌ها در محدوده شهر و بازار کرده‌ایم.

کد خبر 3979319

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha