۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۲۱:۴۸

با حمله مجدد به رسانه های منتقد؛

ترامپ: رسانه ها با هیچ سیاستمداری اینقدر غیرمنصفانه‌ رفتار نکردند

ترامپ: رسانه ها با هیچ سیاستمداری اینقدر غیرمنصفانه‌ رفتار نکردند

رئیس‌ جمهور آمریکا در سخنان امروز خود اعلام کرد که رسانه‌ ها با هیچ سیاستمداری غیرمنصفانه‌تر از وی رفتار نکرده‌ اند.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از سی بی اِس نیوز، دونالد ترامپ رئیس‌ جمهور آمریکا امروز چهارشنبه در مراسم جشن فارغ‌ التحصیلی مرکز تربیت «نگهبان ساحلی آمریکا» در «کانکتیکات» اعلام کرد که با هیچ سیاستمداری  همانند او این قدر بَد رفتار نشده است.

رئیس‌ جمهور آمریکا در جریان این سخنرانی گفت: ببینید اخیراً رسانه ها چگونه با من رفتار می کنند. رسانه ها با هیچ کسی در طول تاریخ تا این اندازه بد و غیرمنصفانه رفتار نکرده اند.

ترامپ در ادامه گفت که برای خدمت به مردم آمریکا به ریاست جمهوری این کشور انتخاب شده؛ نه برای خدمت به رسانه‌ های این کشور.

این در حالیست که «ال گرین» نماینده کنگره آمریکا امروز در اظهاراتی در مجلس نمایندگان این کشور از لزوم استیضاح دونالد ترامپ سخن گفت.

نماینده کنگره آمریکا در این باره گفت: آقای رئیس من امروز خواستار استیضاح رئیس جمهور آمریکا برای ممانعت وی از اجرای عدالت هستم.

در همین رابطه، «آنگس کینگ» نماینده ایالت «مِین» در مجلس سنای آمریکا نیز ساعاتی پیش در مصاحبه با خبرگزاری «سی ان ان» گفته بود چنانچه یادداشتی که در آن صراحتا به توصیه دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا برای چشم پوشی از رابطه «مایکل فلین» مشاور امنیتی سابق کاخ سفید با روسیه اشاره شده، وجود خارجی داشته باشد؛ ترامپ به اتهام تلاش برای ممانعت از اجرای قانون، با خطر استیضاح مواجه خواهد بود.

«جان مک‌ کین» سناتور ارشد آمریکا و رئیس کمیته نیروهای مسلح مجلس سنای این کشور هم در اظهاراتی رسوایی‌ های اخیر دولت دونالد ترامپ را با رسوایی «واترگیت» که به عزل رئیس‌ جمهور وقت آمریکا منجر شد مورد مقایسه قرار داد. 

اظهارات کنونی نمایندگان کنگره آمریکا تنها چند ساعت پس از انتشار گزارشی مطرح می شود که بر اساس آن ترامپ از «جیمز کومی» رئیس معزول «اف بی آی» خواسته بود تا تحقیق و بررسی دقیق درباره ارتباط «مایکل فلین» مشاور امنیت ملی پیشین این کشور با روسیه را متوقف کند؛ خبری که با انتقادهای  گسترده مقامات آمریکائی تا بدانجا مواجه شد که حتی ترامپ تهدید به استیضاح گردید.

لازم به ذکر است، ترامپ چه در جریان انتخابات ریاست جمهوری هشتم نوامبر سال ۲۰۱۶ این کشور و چه پس از پیروزی خود به عنوان چهل و پنجمین رئیس جمهور آمریکا تهدید کرده بود که با رسانه هایی که به ادعای وی اخبار جعلی را علیه او منتشر کردند، به مقابله خواهد پرداخت.

گفتنی است، «دونالد ترامپ» پس از مراسم تحلیف خود در اظهاراتی، رسانه های این کشور را به عدم  صداقت در بازتاب حضور جمعیتی که برای مراسم تحلیف وی به واشنگتن دی سی آمده بودند، متهم کرد.

به گفته ترامپ، طول جمعیتی که برای شنیدن سخنرانی وی آمده بودند از جایگاه تعیین شده در مقابل کنگره آمریکا تا بنای یاد بود «جرج واشنگتن» می رسیده حال آنکه دوربین و قلم رسانه ها سعی به کوچک نمایی این مسئله داشته اند.

کد خبر 3981581

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha