۲۸ اردیبهشت ۱۳۹۶، ۱۶:۲۱

در گفتگو با مهر؛

تاکید شخصیت های مذهبی و سیاسی تهران برای حضور پای صندوق های رای

تاکید شخصیت های مذهبی و سیاسی تهران برای حضور پای صندوق های رای

تهران- شخصیت های مذهبی و سیاسی تهران برای حضور حداکثری مردم پای صندوق های رای تاکید کردند.

خبرگزاری مهر ، گروه استان ها- وحید محمدی یکتا: در حالی که کمتر از ۱۶ ساعت تا خلق حماسه ۲۹ اردیبهشت فرصت باقی است، مردم خود را آماده حضور پای صندوق های رای در ۲۹ اردیبهشت ماه می کنند.

ساعت ۲۴ چهارشنبه ۲۷ اردیبهشت ماه تبلیغات نامزدهای پنجمین دوره شوراهای اسلامی شهر و روستا و ساعت ۸ پنج شنبه ۲۸ اردیبهشت ماه تبلیغات دوازدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری به پایان رسید و طرفداران نامزدهای انتخابات از آن پس به تبلیغات دهان به دهان در محافل خصوصی خود روی آورده اند.

اما فارغ از تبلیغات و نیز انتخاب کدام نامزد، آن چه مهم است حضور حداکثری مردم در انتخابات است، هر رای که به صندوق ریخته می شود، در واقع رای به مشروعیت نظام اسلامی است.

با هوشیاری فروان باید پای صندوق های رای حاضر شویم

آیت الله محمودی گلپایگانی در گفتگو با خبرنگار مهر، با بیان اهمیت حضور حداکثری در انتخابات ۲۹ اردیبهشت، اظهار داشت: حضور حداکثری پای صندوق های رای آبروی نظام است و باید در حفظ این آبرو تلاش همه جانبه کرد.

وی اضافه کرد: همه با هم با هوشیاری فروان باید پای صندوق های رای حاضر شویم و در مقابل طاغوتیان زمان بایستیم.

مردم عزیز بصیرت خود را پای صندوق های رای به نمایش بگذارند

حجت الاسلام والمسلمین سید محسن محمودی، مدیر کل شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان تهران در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: مردم علاوه بر حضور پر شور در عرصه انتخابات، از دادن رای سفید خودداری کنند، دشمن در پی ضربه زدن به نظام اسلامی در این انتخابات است و باید با هوشیاری کامل، نقشه های بدخواهان انقلاب را نقش بر آب کرد.

وی گفت: از مردم عزیز می خواهم تا با مشورت با افراد موجه و مورد اعتماد، تحقیق و بررسی، پای صندوق های رای حاضر شوند و بصیرت خود را به نمایش بگذارند.

حضور پر شور در انتخابات آزادیخواهان را امیدوار و دشمنان را نا امید می کند

محمد محمودی شاه نشین، نماینده مردم شهرستان های ملارد، شهریار و قدس در مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: روز ۲۹ اردیبهشت، روز بسیار مهم و سرنوشت ساز، نه تنها برای ملت ایران، که برای آزادیخواهان تمام جهان است.

وی با تاکید بر حضور حداکثری در انتخابات، اضافه کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات بسیاری از آزادیخواهان جهان و دوستان انقلاب اسلامی را امیدوار و دشمنان را نا امید خواهد کرد.

افتخار آفرینی ملت ایران روز جمعه ادامه خواهد داشت

سید حسین نقوی حسینی، نماینده مردم شهرستان های ورامین، پیشوا و قرچک در مجلس شورای اسلامی حضور حداکثری در انتخابات را بسیار با اهمیت توصیف کرد و افزود: ملت ایران همواره با حضور در تمام صحنه های انقلاب اسلامی افتخار آفریده اندو از این پس هم افتخار آفرینی این ملت قهرمان ادامه خواهد داشت.

وی ضمن دعوت مردم برای شرکت در انتخابات، اضافه کرد: مردم فهیم ایران اسلامی با درک مناسب از اوضاع امروز جهان و منطقه و برنامه ریزی های دشمن برای سلطه بر میهن اسلامی ما، با حضور پرشور در انتخابات، دشمن را مایوس می کنند.

حضور در انتخابات رای به مشروعیت نظام اسلامی است

آیت الله محمد محمدی ری شهری در گفتگو با خبرنگار مهر، بر فراهم کردن زمینه حضور حداکثری مردم در انتخابات توسط مسئولین تاکید و اضافه کرد: منتخبین مردم، هر کسانی باشند باید از این فرصت استفاده و آن گونه که شایسته است به مردم خدمت کنند، مردم لایق خدمات بیش از این هستند.

تولیت آستان عبدالعظیم حسنی(ع) با دعوت از مردم برای حضور پرشور در انتخابات، اضافه کرد: رای در روز جمعه، پیش از این که رای به نامزد خاصی باشد، رای به مشروعیت و مقبولیت نظام اسلامی است.

گام های استوار در توسعه کشور با حضور حداکثری در انتخابات

قاسم میرزایی نیکو، نماینده مردم شهرستان های دماوند و فیروزکوه در مجلس شورای اسلامی نیز در این خصوص به خبرنگار مهر گفت: حضور باشکوه مردم در انتخابات پشتوانه برای منتخبین مردم خواهد بود و منتخبین هم باید شکرانه این انتخاب مردم را با کار و تلاش صادقانه به جا آورند.

وی ضمن تاکید بر حضور حداکثری مردم در انتخابات افزود: هرچقدر حضور مردم در انتخابات پرشور تر باشد نظام اسلامی سربلند تر و مقتدرتر خواهد بود و توسعه و پیشرفت کشور با گام های استوارتری طی خواهد شد.

رای مردم آبروی نظام اسلامی است

حجت الاسلام والمسلمین کاظم فتاح دماوندی، امام جمعه دماوند در گفتگو با خبرنگار مهر ضمن دعوت آحاد مردم به حضور پرشور در عرصه انتخابات، تاکید کرد: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بر پایه دموکراسی و مردم سالاری دینی بنا شده است و این مردم هستند که سرنوشت خود را در انتخابات های گوناگون تعیین می کنند.

وی گفت: قطعا مردم فهیم ایران اسلامی به دور از جناح بندی های گوناگون و فارغ از سیاه نمایی ها در انتخابات حضوری پرشور خواهند داشت و رای مردم سبب آبروی نظام اسلامی خواهد بود.

به هر تقدیر زمان کمی تا افتخار آفرینی مجدد ملت قهرمان و غیور ایران اسلامی در روز سرنوشت ساز جمعه، ۲۹ اردیبهشت ماه مانده است.

کد خبر 3981967

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha