۱ خرداد ۱۳۹۶، ۱۵:۰۵

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان خبر داد:

کمک۶۰۰ میلیون تومانی به هیات های ورزشی شهرستان ها در سال گذشته

کمک۶۰۰ میلیون تومانی به هیات های ورزشی شهرستان ها در سال گذشته

سنندج - مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان گفت: در سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به هیات های ورزشی شهرستان ها کمک مالی شده است که سهم شهرستان سنندج به تنهایی ۲۰۰ میلیون تومان بوده است.

به گزارش خبرنگار مهر، حامد جولایی ظهر امروز در مجمع سالیانه هیات بدمینتون استان کردستان که با حضور دبیر فدراسیون در محل اداره ورزش و جوانان استان کردستان برگزار شد، گفت: جای بسی تاسف است که رئیس فدراسیون بدمینتون در جلسه سالیانه و مجمع انتخاباتی اعلام آمادگی برای حضور می کنند اما در جلسات حضور پیدا نمی کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: حضور رئیس فدراسیون در جلسات و تنها سر کشی به سالن ها و هیات شهرستان ها موجب دلگرمی برای این افراد می شود و باید این مهم مورد توجه رئیس فدراسیون قرار گیرد.

وی افزود: هیات بدینتون از سال گذشته با آمدن رئیس جدید توانست انتظارات اداره ورزش و جوانان را با برعهده گرفتن میزبانی مسابقات در رده های مختلف و اردو های تیم ملی تا حدودی برآورده کند.

جولایی با بیان اینکه آمار ۴۰۰ ورزشکار برای رشته بدمینتون در استان اندک است، گفت: بدمینتون رشته است که می توان آن را در فضا های باز مانند پارک ها گسترش داد و تنها به داخل سالن بسنده نکرد.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: در سال گذشته ۶۰۰ میلیون تومان به شهرستان ها در تمام رشته های ورزشی کمک شده که تنها سهم شهرستان سنندج از این مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان بوده است و باید رئیس هیات شهرستان سنندج پیگیر باشد تا سهم خود را از این مبلغ دریافت کند.

وی افزود: وزارت ورزش و جوانان در سال گذشته تنها ۳۱۵ میلیون تومان اعتبار را در اختیار استان کردستان قرار داد که ورزش استان را کنترل کنم که از این مبلغ نیز ۱۴ میلیون تومان به هیات بدمینتون کمک شده است.

جولایی گفت: ضعف تمام هیات های ورزشی استان کردستان این است که تنها به شهرستان سنندج رسیدگی می کنند و این از اشتباهات رایج تمام روسای هیات های ورزشی در کردستان است.

وی افزود: در صورتی که هیات شهرستان ها را فعال نکنیم نمی توانیم شاهد پیشرفت ورزش در کشور به ویژه در استان خود باشیم.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان عنوان کرد: به شخصه تقاضا مندم که لیگ استانی را در رشته بدمینتون برگزار کرده و مبلغ ورودی این مسابقات را برای تمام شهرستان ها اداره ورزش و جوانان پرداخت خواهد کرد.

وی گفت: در رشته بدمینتون تعداد انگشت شماری قهرمان وجود دارد که از هیات استان در خواست دارم که به این قهرمانان رسیدگی کند و آنها را بدون حمایت نگذارد.

جولایی افزود: ۵۰ درصد اعتبارات داده شده به هیات استان مربوط به بانوان است که می بایست بانوان ورزشکار هیات آن را از رئیس هیات وصول کنند.

مدیر کل ورزش و جوانان استان کردستان اظهار داشت: در طول این سالها از رئیس هیات تنها تقدیر و تشکر نکنید بلکه اگر نقدی وجود دارد آن ها را بازگو کنید تا در راستای عملکرد مثبت گام برداشته شود.

کد خبر 3985918

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha