۱ خرداد ۱۳۹۶، ۲۰:۰۲

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه:

۹ هزار معلول در استان کرمانشاه پشت نوبت دریافت خدمات هستند

۹ هزار معلول در استان کرمانشاه پشت نوبت دریافت خدمات هستند

کرمانشاه- مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه گفت: در حوزه توانبخشی، ۳۲ هزار معلول در استان کرمانشاه داریم که ۹ هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات هستند.

به گزارش خبرنگار مهر، امید قادری امروز دوشنبه در جلسه شورای معاونین بهزیستی استان کرمانشاه اظهار داشت: استان کرمانشاه با داشتن جمعیت ۲ میلیون نفر و ۱۴ شهرستان به دلیل مشکلات زمان جنگ و رژیم سابق کمبودها و مشکلاتی دارد و از نظر آسیب اجتماعی نیز باید مورد توجه باشد.

وی بیان کرد: ۵۸۰ نفر به عنوان پرسنل در بهزیستی استان کرمانشاه مشغول خدمات رسانی هستند و هدف ما خدمات رسانی مطلوب به مددجویان و جامعه هدف و تکریم ارباب رجوع است.

قادری اصلاح فرایند ها از طریق ایجاد برنامه های سازنده را از جمله اقدامات مطلوب صورت گرفته عنوان کرد و گفت: در استان به دنبال اصلاح فرایندها،  موضوع تفویض اختیارات را داشتیم و تلاش ما باید کاهش ورودی ها به سازمان بهزیستی و توانمندسازی مددجویان باشد که اقدامات خوبی انجام گرفته است.

مدیر کل بهزیستی استان کرمانشاه بیان کرد: در حوزه توانبخشی، ۳۲ هزار معلول در استان داریم که ۹ هزار نفر پشت نوبت دریافت خدمات هستند.

وی با بیان اینکه اداره پذیرش و هماهنگی بهزیستی استان در همان زمان ابلاغ سازمان بهزیستی مبنی بر تشکیل در استان راه اندازی شد، گفت: عملکرد خوبی نیز در این اداره توسط همکاران داشتیم.

کد خبر 3986188

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha